Харківські перевізники по вуха у кредитах через нові автобуси

30.10.2013 12:46 Економіка
http://www.objectiv.tv/ http://www.objectiv.tv/
Про проблеми та здобутки харківських перевізників, а також про реформу харківського міського транспорту кореспонденту "СК" розповів начальник управління Укртрансінспекції в Харківський області Євген Федорчук.

- У 90-ті, на зміну великим транспортним підприємствам прийшли дрібні перевізники зі старими маршрутками – «Газелями», ПАЗами, «Рутами», - Євген Федорчук. - Про дотримання правил і стабільність роботи автобусної транспортної системи тоді в Харкові навіть не йшлося. У той час у місті налічувалось 70 дрібних перевізників, а основна маса рухомого складу – «Рути» та «Газели». 

Після проведення конкурсу перевізників залишилося 16. Це великі базові підприємства, в яких автобуси обов’язково заїжджають на ніч у гараж. І де кожного ранку техніка проходить передрейсовий огляд, а водій – медичний огляд. Усім цим підприємствам дали завдання – оновити рухомий склад. Автобусів стало менше – з 1300 залишилося 929 машин. Та пасажиромісткість їх значно зросла, оскільки це великі транспортні засоби. Наразі в Харкові близько 200 одиниць великих автобусів: ЛАЗи та МАNи. Є навіть декілька NEOPLANів. Основа рухомого складу зараз – «Богдани», «Івани», та «Еталони». Є «Газелі», та «Рути», але вони працюють не в центрі міста.

І хоча за такого підходу автоперевізники в кредитах по самі вуха, адже це дуже дороге задоволення (автобус «Богдан» або «Іван» коштує приблизно півмільйона гривень, а великий ЛАЗ – мільйон), планка пасажирських перевезень у Харкові дуже висока, і її опустити не можна. Зрозуміло, що рух став безпечнішим, а кількість аварій з вини ліцензованих перевізників значно зменшилась. Хоча вона й не на нульовій позначці.

Артем Богдан, матеріал з газети "Слобідський край" №128 від 26.10.2013

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта