Хто буде ремонтувати двигуни для потягів Південної залізниці. Інформація Балути

Хто буде ремонтувати двигуни для потягів Південної залізниці. Інформація Балути

http://warnet.ws

Ізюмський тепловозоремонтний завод планує зайнятися капітальним ремонтом двигунів для Південної залізниці.

На ВАТ «Ізюмський тепловозоремонтний завод» (ІТРЗ) зараз склалася непроста ситуація. Але ІТРЗ майже за два квартали поточного року виконав робіт більш ніж на 2,5 млн.грн. У третьому і четвертому кварталах тепловозоремонтний завод збирається виконати робіт на 8 млн.грн. Тобто загалом - майже на 11 млн.грн.У 2013 році ІТРЗ виконав робіт на 4 млн. 250 тис.грн.

Як заявив голова Харківської облдержадміністрації  Ігор Балута у ході робочої поїздки на завод, зараз на там працює всього 140 чоловік.

- Єдина перспектива у заводу - зайнятися комплексним капітальним ремонтом двигунів. Це те, що дозволить йому вижити, - підкреслив губернатор.

Він додав, що, в першу чергу, завод очікує надходження замовлень від Південної Залізниці.

Довідка. Виробничі потужності ВАТ «Ізюмський тепловозоремонтний завод» розраховані на капітальний ремонт тепловозів 2ТЕ10М і 2ТЕ116, капітальний ремонт двигунів 10Д100 всіх модифікацій, капітальний ремонт та нове формування колісних пар тепловозів і вантажних вагонів, виготовлення запчастин до тепловозів та двигунів. У складі підприємства є спеціалізовані виробництва: ливарне, ковальсько-пресове, механообробне, інструментальне, ремонтно-механічне і механоскладальне. Завод виконував ремонти тепловозів для всього СРСР, проте в роки незалежності розгубив ринки збуту.

Зараз завод знаходиться в стані санації. Процедура санації ІТРЗ була розпочата Господарським судом Харківської області 18 листопада 2010.

У 2013 році державний пакет акцій ІТРЗ був переданий в управління Харківської облдержадміністрації.

За матеріалами: ХОДА