Платні послуги у готелі: на що мають право туристи

09.07.2012 17:32 Економіка
У розпал сезону відпусток редакція «СК» поцікавилася у експерта, за що у готелі туристи мають доплачувати, а які послуги їм зобов'язані надавати безкоштовно.

Зі слов'янськими туристами за кордоном нерідко відбуваються неприємні ситуації. Так, вас можуть поселити у жахливий номер із поламаною сантехнікою або з вікнами, вид з яких відкривається на мальовниче будівництво. Дмитро Случик пояснив, що робити у таких випадках.

- Якщо вам не сподобався номер, то треба спуститися на перший поверх на реєстрацію та пояснити, що кімната не підходить. Готель зобов'язаний надати новий номер. Платити за це не треба. У той же час відношення до туристів залежить і від класу готелю. У “п'яти зірках “, навіть якщо ви запропонуєте гроші, їх не візьмуть. Проте, у 40 % випадків наші туристи таки дають певні кошти. Це сприймається як чайові, - розповідає Дмитро Случик. - У три-чотири зіркових готелях подібні ситуації з поганими номерами час від часу все одно зустрічаються. Персонал може казати, що інших кімнат нема, все зайнято, і у такий спосіб виманювати гроші. Проте і цю проблему можна вирішити. Не варто ні з ким сваритися. Треба просто звернутися до представника туристичної компанії, який зустрічає вас по приїзді до країни. Гіди-керівники обов'язково допоможуть у вирішенні будь-якої проблеми. Бажано також володіти іноземною мовою, бо далеко не всюди є перекладачі.

Ірина Гудзь

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта