Понад сто мільйонів тонн вантажу перевезли державні вагонні компанії з початку року

Понад сто мільйонів тонн вантажу перевезли державні вагонні компанії з початку року

http://delo.ua

Зо 9 місяців обсяги перевезень в вагонах державних вагонних компаній склали 105,180 млн тонн.

Впродовж вересня частка обсягів перевезених вантажів в вагонах державних компаній збільшилася: до 30,7% за період з січня по вересень (за 8 місяців  2012 цей обсяг дорівняв  30,3% від загального обсягу перевезень вантажів). Загалом з початку року залізниці України перевезли 342,5 млн тонн вантажів, - повідомляють на сайті Укрзалізниці.

Державне підприємство «Український транспортно-логістичний центр»  керує перевезеннями у вагонах державних вагонних компаній та інших компаній власників і експедиторів вантажного рухомого складу. УТЛЦ укладає договори з усіма експедиторськими компаніями та вантажовласниками – з початку року між Українським центром транспортної логістики та замовниками послуг з вантажоперевезень було укладено 746 договорів, зокрема 356 домовленостей укладено з експедиторами та 390 – з вантажовідправниками.

 - З моменту створення підприємства було виконано значну роботу, зокрема, розроблені схеми та технології взаємодії вагонних компаній з інфраструктурою залізничного транспорту, створені передумови для централізації розрахунків за перевезення, експедиційної, фінансової, договірної діяльності залізниць. Ми створюємо основи для цивілізованої взаємодії між експедиторами, операторами та власниками вантажів», – пояснив заступник директора УТЛЦ Андрій Мірошніков.

Координація руху вантажів, розробка найоптимальніших шляхів доставки, мінімізації порожнього пробігу та збільшення зворотного завантаження вагона, взаємодія з іншими операторами та експедиторами для більш раціонального управління інфраструктурою і вагонами – пріоритети роботи УТЛЦ.

- Для клієнта найголовніше – отримати якісну послугу з перевезення – відправити та отримати вантажі вчасно. Не має значення, чий це вагон при однакових умовах ціни, схоронності вантажів, але коли на ринку працюють занадто багато операторів – вони починають заважати одне одному і клієнт, навіть маючи можливість отримати послугу і за неї заплатити, – все одно не може отримати вагон, перевезти вантажі. Вагон не потрапляє піж навантаження через те, що інші оператори не маючи договірних стосунків підсилають свій рухомий склад під навантаження та перешкоджають руху. Важливо, щоб рух відбувався, щоб процес був керованим, – пояснив Андрій Мірошніков. – Тож ми пропонуємо головним учасникам ринку технології, що дозволять ефективно використовувати можливості залізничної інфраструктури, яка, як відомо, одна на всіх, та, відповідно, задовольнити потреби основного замовника – промислових підприємств, – в перевезенні вантажів.

 

За матеріалами: Укрзалізниця