Про експорт продукції до Росії та Євросоюзу розповіли на харківській бісквітці

13.11.2013 14:43 Економіка
http://sdelanounas.in.ua/ http://sdelanounas.in.ua/
Президент корпорації «Бісквіт-Шоколад» Алла Коваленко вважає, що для будь-якого підприємства важлива стабільність та надійні ринки збуту.

Підприємець виступає за збереження ринків збуту до Росії і розширення експорту в Европу, повідомляє сайт Медіарегіон.

- Корпорація «Бісквіт-Шоколад» продає продукцію в країни колишнього СРСР, далекого зарубіжжя і Росію. Весь експорт до Росії із загального, якщо взяти 100 %, становить 25-26 %. Були періоди, коли він був ще менше, - сказала Алла Коваленко.

Корпорація також експортує свою продукцію до Євросоюзу. Як пояснила Алла Коваленко, в Європі були мита, які діють і сьогодні. Мита на жирність молока, на вміст крохмалю і цукру в продукті. Якщо вміст зазначених продуктів вище норми на 50 % - це одна мито, якщо вище 70 % - це вже інша мито.

- Наприклад в карамелі, який виробляє харківська корпорація, вміст цукру вище 70 %, тому по цих групах товару працювати на експорт з європейським ринком було складно, каже Алла Коваленко. - При цьому працювати по шоколаду, по шоколадним цукеркам, по борошняним виробам, в яких не застосовуємо крохмаль, ми працювали і продовжуємо працювати.

За словами Алли Коваленко, при підписанні Асоціації з Євросоюзом для українських кондитерських виробів забираються всі мита, крім одного: більше 70 % цукру в кондитерських виробах. Таким чином, певні преференції для українських кондитерів підписання угоди, безумовно, дає.

Як зазначила Алла Коваленко, для ринків збуту, як для всіх, важливо, щоб були нормальні партнерські та ділові стосунки, щоб торгівля не залежала від того, хто що придумає, які мита і які правила гри введе. Для будь-якої структури важлива стабільність ситуації.

Джерело: Медіарегіон
Автор: Администратор сайта