У харківському метро почали встановлювати нові реверсивні турнікети

09.10.2013 09:22 Економіка
http://fishki.net/ http://fishki.net/
Модернізація почалася зі станції «Центральний ринок».

Про це сьогодні, 9 жовтня, повідомив заступник генерального директора КП «Харківський метрополітен» з експлуатації Владислав Теренко, - повідомляє Харківська міська рада.

Він підкреслив, що ряд станцій харківського метро має певну специфіку: вранці з них відправляються на роботу і навчання жителі спальних районів і найближчого передмістя, ввечері цей же пасажиропотік рухається у зворотному напрямку. Це, в першу чергу, кінцеві станції ліній метро, а також ті, поруч з якими розташовуються вокзали, ринки та інші місця, де великий пасажиропотік, - «Центральний ринок», «Проспект Гагаріна» та інші. Проаналізувавши ситуацію, керівництво метрополітену прийняло рішення обладнати ці станції реверсивними автоматичними контрольними пунктами. Такий турнікет пропускає пасажирів як на вхід, так і на вихід. Крім того, він приймає всі види оплати: соціальні карти, електронні абонементи, разові квитки.

-Якщо йде наплив пасажирів на станцію, велика частина турнікетів включається на вхід, ввечері - на вихід. Всіма турнікетами управляє диспетчер з автоматизованого робочого місця, нові пропускні автомати введені в локальну мережу метрополітену», - повідомив заступник гендиректора метрополітену з експлуатації.

Зараз роботи з установки реверсивних турнікетів йдуть на станції «Центральний ринок». У вестибюлі станції, що виходить у бік вул. Чоботарської, вже встановлені десять нових автоматів. До кінця року, зазначив Владислав Теренко, обидва вестибюлі будуть обладнані новими турнікетами. Наступного року роботи будуть продовжені на інших станціях з великим пасажиропотоком.

Зазначимо, коли автомат працює на вхід, його передня панель висвітлюється синім кольором, запрошуючи оплатити проїзд і пройти через турнікет. Якщо автомат працює на вихід, передня панель неактивна і не може приймати жоден засіб оплати. На задній панелі, зверненої до залу станції, в цей момент горить зелена стрілка, і пасажири можуть через турнікет проходити.

Заступник директора метрополітену підкреслив, що нові АКП розроблені і виготовлені в Харкові, аналогів в Україні їм поки немає. Пропускна здатність нових автоматів на 35-40% вище, ніж у турнікетів старого зразка. Перший час на станції працюватиме додатковий черговий персонал, який буде направляти пасажирів.

Автор: Администратор сайта