Укртелеком розповсюджує невірну інформацію - представник Мегабанку

31.01.2013 14:46 Економіка
Колаж СК Колаж СК
Учора «Укртелеком» розмістив на своєму сайті повідомлення, в якому стверджується, що «сплата комісійної винагороди за послуги ПАТ «Мегабанк» при прийманні платежів за телекомунікаційні послуги Укртелекому є обов’язком абонента».

У «Мегабанку» спростували цю інформацію.

Про це у ексклюзивному коментарі для «СК» розповіла заступник начальника єдиного розрахункового центру «Мегабанку» Алла Марічева.

– Все, що вони розповсюджують не відповідає дійсності. Угода у нас чинна. Вони приймають від нас необхідну інформації. І найголовніше, для жителів Харкова, які оплачують платежі у наших приймальних пунктах для них нічого не змінилося і платежі безкоштовні. Вони як платили, так і платять. З них жодної комісії не стягується, – наголосила представник банку.

Вона зазначила, що головне керівництво «Укртелекому» зараз знаходиться у Києві і мабуть через це виникає непорозуміння діючої у Харкові системи.

– Тому, що з харківським Укртелекомом ми працюємо, як і раніше. Ми говоримо: «Якщо вас, щось не влаштовує – звертайтесь до суду». Але вони, тим не менш до суду не йдуть, а намагаються якимось чином впливати на платників (абонентів), – сказала Алла Марічева. – Комісія не стягується і раніше не стягувалася. Договір з Укртелекомом у нас діє вже 15 років. Чому раптом їх перестало влаштовувати наш режим роботи? Нічого, окрім позитивних емоцій у них це не викликало.

Вона розповіла, що у нас уже були такі ситуації. Вони зверталися до суду, але суд Мегабанк вигравав і договір продовжується.

– У Харкові, мені здається, більшість абонентів «Укртелекому» оплачують послуги «Укртелекому» через «Мегабанк»...Ми працюємо на благо харків’ян, які зручно платити через пункти прийому «Мегабанку», – зазначила начальника єдиного розрахункового центру банку.

Юрій Борщ

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта