Укрзалізниця вдвічі посилила контроль стану колій на швидкісних напрямах

01.10.2012 14:00 Економіка
http://railway.lviv.ua http://railway.lviv.ua
Фахівці колійного господарства "Укрзалізниці" вдвічі посилили контроль за станом колій, якими курсують швидкісні експреси.Про це повідомляє сайт Укрзалізниці.

Впродовж 4-х місяців обертання швидкісних поїздів за напрямками Київ-Львів, Київ-Харків та Київ-Донецьк із швидкостями до 160 км/год контроль за геометричним станом колії вагонами-колієвимірювачами було збільшено з 2-х до 4-х разів на місяць.

Вагони-колієвимірювачі стежать за відповідністю колій нормативним параметрам, зокрема, за співвідношенням рейок одна до одної за висотою та шириною. В місяць один вагон-колієвимірювач тестує 4-4,5 тис км залізничного полотна. За словами начальника експлуатаційного відділу колійного господарства Укрзалізниці Володимира Чемеринського, дані комп’ютерної діагностики свідчать, що стан колії близький до ідеального.

Крім цього, перевірка рейкового господарства на напрямках швидкісного руху здійснюється іншими мобільними засобами діагностики: спеціальними вагонами-дефектоскопами та дефектоскопами знімного типу, які обладнані спеціальними реєструючими приладами, що дає змогу не тільки безпосередньо виявляти дефекти в рейках, але і дозволяє в стаціонарних умовах повторно переглянути запис. Зазвичай, за результатами аналізу діаграм записів промірів колії визначаються ділянки для виконання робіт з поточного утримання колії. В разі потреби 11 високопродуктивних колійних машин Українського центру механізації колійних робіт можуть бути задіяні на ділянках швидкісного руху.

Для візуального контролю за станом колій організовані щоденні обходи ділянок досвідченими монтерами. Впродовж кварталу після початку обертання швидкісних поїздів для визначення характеру й особливостей накопичення деформації колії шляхові майстри та бригадири колійних бригад здійснюють перевірку колії та інших об’єктів залізничної інфраструктури двічі на декаду.

 - Усі залізничні переїзди на даних напрямках переведені до розряду регульованих, а на дільницях де швидкість руху перевищує 120 км/год – в розряд із черговим працівником. Перед проходженням експресів припиняється рух через переїзд транспортних засобів із закриттям проїжджої частини на горизонтально-поворотні шлагбауми, що повністю перекривають проїжджу частину. Існуюча система з контролю стану колії разом із застосуванням механізованого поточного утримання колії дає змогу забезпечувати безпечний та комфортний рух швидкісних поїздів, – пояснив Володимир Чемеринський.

За інформацією Головного управління безпеки руху та екології Укрзалізниці завдяки комплексу вжитих заходів за 9 місяців поточного року загальна кількість транспортних подій на коліях та переїздах зменшилась на 53 випадки – з 524 транспортних подій до 473.

Джерело: Укрзалізниця
Автор: Администратор сайта