Як за допомогою фірми-одноденки купити "дешеве" європейське авто

Як за допомогою фірми-одноденки купити

http://komicar.ru/

Європейські автівки 10–20-річного віку із 150–500 тисячами кілометрів пробігу – це окрема ланка українського авторинку.

Коштують такі авто від 3 до 8 тис. доларів (24–40 тис. грн), залежно від віку та стану.

Примітно, що в Європі вони коштують до шести (!) разів дешевше. Так, за 1–2 тис. євро (11–22 тис. грн) можна купити собі Ford focus 1.6 turbo або Volkswagen Golf V 1.9 TDI з мізерними для такої машини 13 тисячами кілометрів пробігу. Але ж у мріях про дешеву іномарку не слід забувати про митну політику. Наприклад, машина вартістю 2 тис. доларів (16 тис. грн), віком 5–8 років і з бензиновим двигуном об’ємом 1,6 літра коштуватиме після розмитнення 10 тис. 931 долар (88 тис. грн).

Нова автівка з 1,6 бензиновим двигуном за 16 тис. доларів в Україні обійдеться в 25 тис. вічнозелених. А з податком до Пенсійного – майже 26 тис. доларів.
Не вийде бодай трохи зекономити на спробі занизити ціну авто, адже на кордоні співробітники митниці самі оцінюють вартість машини за допомогою каталогів середніх цін автомобілів за поточний місяць.

– Дійсно, Lanos польського виробництва з не надто великим пробігом у Польщі можна купити за 800 євро, у нас така машина коштує як мінімум уп’ятеро дорожче, – ділиться своїм досвідом україно-польський журналіст Святослав Невицький.

Але народ вдається до не зовсім законних хитрощів. Є такі собі фірми-одноденки, які за гроші влаштовують вас на роботу й оформляють автомобіль як службовий. Відповідно до закону України, працівники іноземних компаній можуть користуватися транспортом цих підприємств без сплати мит і навіть зареєструвати автомобіль в Україні й отримати державні номери. І якийсь час цей метод оминання закону був досить популярний. Більше того, він є і зараз. Єдина «проблема» для таких хитрунів – ДАІшники зараз періодично «пробивають», чи існує й досі така фірма, чи ні. Якщо вона не існує, то людина не може в ній працювати, а машина, відповідно, не може значитися. Результат – штрафмайданчик, утрачені гроші й головний біль. А така компанія апріорі не може існувати довго, адже потрібно платити страховку й податки за «мертві душі» як автомобілів, так і працівників. Тож ризик, на нашу думку, не є виправданим.

Артем Богдан, матеріал з газети "Слобідський край" №128 від 26.10.2013

За матеріалами:СЛОБIДСЬКИЙ КРАЙ