Як зекономити на щоденних покупках. Перевірено на собі

29.05.2014 07:22 Економіка
http://vkurse.ua/ http://vkurse.ua/
«СК» провів експеримент на предмет того, як кількість витрачених грошей на продукти харчування залежить від частотності заходів у магазин.

Пропонуємо переконатися і вам. У перший тиждень щодня після роботи ходіть за продуктами.

Усі покупки та їх вартість спеціально записуйте. А наступного тижня завітайте до магазину лише один раз, купивши при цьому харчів на сім днів. У результаті ви, швидше за все, переконаєтеся, що за перший тиждень витратили приблизно у півтора раза більше. Здавалося б, нічого зайвого і не купували.

Та, проаналізувавши списки покупок, з’ясовується: ходячи до магазину щодня, купуєте набагато більше печива, шоколаду, булочок, солодкої газованої води, фруктів і йогуртів, тобто продуктів, які не є першою необхідністю. А тому напрошується висновок: хочеш зекономити – рідше ходи на шопінг.

Ще один давно перевірений варіант – ходити до крамниці зі списком. Адже у сучасних супермаркетах продукти розташовані таким чином, що покупець у пошуках найбільш необхідних товарів обов’язково пройде повз полиці з чимось смачним, але незапланованим. Саме через це, наприклад, ті ж шоколадки чи жуйки завжди розміщують біля кас. Адже людина, яка стоїть у черзі, почне розглядати вітрину, і шанс того, що вона покладе солодощі у свій кошик, збільшується. Ще з більшою вірогідністю цей прийом спрацює, якщо у магазин ви йдете з дитиною. Недарма ж маркетологи придумали розміщувати вітрини з найбільш розрекламованими шоколадками біля кас на рівні очей маленької дитини.

А от для того, щоб заощадити на одязі та побутовій техніці, доведеться привчити себе купувати речі у спеціалізованих магазинах або через Інтернет. Наприклад, на форумах можна знайти необхідну техніку, яка вже була у вжитку, але в рази дешевше. Одяг у кризу можна купувати в секон-хендах. До речі, у цих магазинах продають не лише речі, які вже хтось носив. Часто туди потрапляє новий одяг з етикетками. Крім того, зараз і в Україні почали відкривати магазини, куди люди приносять новий одяг, який їм з якихось причин не довелося носити. Ціни у таких крамницях невисокі, а виручку зазвичай віддають на благочинність.

Кіра Малєжик, матеріал з газети "Слобідський край" №59 від 17.05.2014

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта