Які країни купують українську свинину та курятину

10.12.2013 15:10 Економіка
http://mosfoodnews.ru/ http://mosfoodnews.ru/
Експорт українського м'яса зріс в 1,6 раза.

Цього року постачання вітчизняної м’ясної продукції за кордон зросло майже на 50 %. Так, найсуттєвіше збільшився експорт м’яса птиці – на понад 80 %. Цьому, в тому числі, посприяло і відкриття ринку ЄС. Для того ж, щоб продукція галузі тваринництва не лише збільшувала свою присутність на зовнішніх ринках, а й нарощувала показники, держава продовжить програми підтримки. Про це заявив міністр аграрної політики та продовольства Микола Присяжнюк.

- У поточному році нам вдалося зменшити імпорт м’ясопродуктів майже на 24 %. Паралельно з цим ми змогли і наростити експорт майже на 60 %. Цьому посприяли такі фактори, як відкриття нових ринків збуту, збільшення виробництва тваринницької продукції, а також нарощення поголів’я. Тому Уряд продовжить свої програми підтримки. Одним  з основних здобутків цього року став початок експорту продукції птахівництва до ЄС. Поставки саме цієї групи товарів на зовнішні ринки найсуттєвіше збільшилися протягом цього року – на понад 80 %, − повідомив Микола Присяжнюк.

Окрім цього, поступово зростає експорт яловичини свіжої і мороженої. За 10 місяців поточного року її постачання за кордон збільшилося в середньому на 40 %. Також варто нагадати, що Кабмін підтримав ініціативу Міністерства аграрної політики та продовольства щодо зниження мита на експорт живої худоби з 25 % до 5 %. На переконання очільника відомства Миколи Присяжнюка, ухвалення таких змін сприятиме підвищенню зацікавленості у виробництві яловичини та збільшенню її експорту.

Найбільшими ж покупцями вітчизняного м’яса птиці є країни СНД, Ірак, Туреччина, Грузія, Йорданія, Лівія, ЄС; яловичини − Росія, Азербайджан, Білорусь, Казахстан, Туркменістан, Молдова; свинини – Росія.

- Україна вже має традиційні ринки збуту м’ясної продукції. Але з кожним роком її виробництво зростає. І після забезпечення внутрішніх потреб є змога експортувати м’ясопродукти. Для цього Уряд приділяє велику увагу розширенню ринків збуту. Від цього виграють як самі виробники, так і казна держави. Наразі Міністерство працює над тим, щоб збільшити присутність української м’ясної продукції на ринку ЄС. Для цього триває гармонізація санітарних і фітосанітарних вимог України та Європи. І наша кінцева мета − усунення будь-яких бар’єрів у торгівлі, − наголосив міністр.

Автор: Администратор сайта