Печенізьке поле - 2014: Wi-Fi повсюди, війна з торговцями та загадкова зірка
За його словами, між організаторами та торговцями, що продають на етнофестивалі вироби не власного виробництва, а китайську продукцію з ринків, вже давно їде боротьба.
Тому на цьогорічному фестивалі "Печенізьке поле" ті майстри, що завчасно подали заявку та продавали власні вироби, отримали більш вигідні та обладнані місця в наметах. Цю стратегію планується продовжити і в наступному році.
Дмитро Кузнецова застеріг відвідувачів фестивалю 2014 року від неякісних покупок. За його словами, слід скептично відноситись до торговців, що продають товари з землі. Напевно вони купили свій товар на ринку "Барабашово" і він є виробництва Китаю.
Ще одне нововведення, яке організатори планують впровадити в наступному році — покриття Wi-Fi-мережею всієї території проведення фестивалю.
- В цьому році ми зробили покриття Wi-Fi, яке стабільно працювало тільки біля технічної зони. Цю практику ми із задоволенням продовжимо в наступних роках і розширимо покриття на територію всього фестивалю, - сказав Дмитро Кузнєцов.
Також директор департаменту культури сказав, що на Печенізьке поле 2014 року уже запрошені зірки дуже високого рівня. Кого саме запросили, Дмитро Кузнєцов не уточнював. Сказав, що треба зберігати інтригу.
Артем Богдан