Шлюб: ТОП-10 порад весільного організатора

02.09.2013 14:20 Культура
http://cleverwedding.ru/ http://cleverwedding.ru/
Яких помилок найчастіше припускаються молоді, готуючись до весілля?

Весільний організатор Світлана Ковальова дала кілька порад щодо того, як правильно спланувати та провести цей урочистий день.

1. Визначитися з бюджетом

– Найперше, з чим мають визначитися молоді – це бюджет весілля. Виходячи з суми грошей, яку пара готова витратити, планується все свято. Це неправильно, коли наречені обирають дорогого фотографа, а потім виявляється, що вони не можуть його оплатити і змушені шукати більш дешевий варіант. При цьому молодим варто бути готовими до того, що у ході підготовки до весілля бюджет, швидше за все, зросте ще на 15–20 %.

2. У моді тематичні вечірки

– Виграшними є так звані тематичні весілля. Наприклад, популярні весілля у морській тематиці чи у стилі гангстерів. Але є тут і зворотня сторона медалі. По-перше, обираючи тематичну вечірку, варто враховувати, що це значно дорожче. Адже, по-перше, доведеться витратитися на декор, а по-друге, знайти ведучого чи тамаду, який зможе провести вечір саме у дусі вашої теми. Я знаю у Харкові ведучих, які працюють лише на гангстерських весіллях. У них продумано спеціальну програму, є костюми. Але їх послуги коштують досить дорого. Інший варіант – витримати весілля у якійсь кольоровій гаммі. Скажімо, є зелені весілля, жовті, бірюзові. Це простіше, адже у такому разі достатньо замовити декор, у якому буде присутній ваш колір. Головне при цьому – зробити так, щоб кольорові елементи були скрізь – від оформлення зали до букету нареченої.

3. Плануємо день з кінця

– Як складається графік весільного дня? Почати треба з кінця. У першу чергу треба дізнатися, до якої години працює ресторан. Наприклад, час обмежений до дванадцятої вечора. Тоді бенкет треба завершувати об одинадцятій, щоб встигнути забрати решту їжі та відправити гостей на таксі додому. На сам бенкет треба у середньому годин шість. Тобто розпочати його треба о п’ятій вечора. Якщо бенкет почнеться о п’ятій, то виїзну церемонію треба призначити на четверту. Перед церемонією молоді їдуть на фотосесію. Час фотосесії залежить від того, де вона проходитиме. Наприклад, лише дорога в один кінець з Харкова до Шарівки забере годину-півтори. Плюс ще чотири години на саму зйомку. Отже, фотосесія має розпочатися десь об одинадцятій. Ще півгодини виділяється на викуп і зустріч молодих. Отже, наречений має приїхати по кохану о десятій тридцять. Нареченій треба бути готовій о десятій. Півгодини до приїзду нареченого виділяється на фотографування. Візажист має приїхати о пів на дев’яту, перукар – о сьомій. Прокинутися ж нареченій треба о шостій тридцять, щоб встигнути умитися, прийняти душ і поснідати.

4. Замість викупу – фотосесія

– Сьогодні весілля намагаються робити більш європейськими. Часто молоді орендують номер у готелі. Туди зранку приїжджають перукар і візажист. Звідти ж забирає наречену і майбутній чоловік. До готелю зранку також можуть приїхати батьки дівчини. Викупу як такого сьогодні вже немає. Якщо молоді й вирішили його проводити, то без натовпу родичів, без конкурсів. Подружки нареченої жартують з нареченим, і на цьому викуп закінчується. Акцент же роблять на фотосесіях. На це виділяють багато часу – мінімум три-чотири години. Разом із фотографом пара обирає місце зйомки. Це може бути красивий ресторан, парк, ліс, замок, пляж тощо. Причому вся фотосесія має бути присвячена певній темі. Недостатньо приїхати, скажімо, у Шарівку і просто сфотографуватися на фоні замку.

5. Родичів відправити на екскурсію

– Не дуже добрий варіант – коли родичі їдуть разом із молодими фотографуватися. Коли планується виїзна церемонія, то краще запланувати фотосесію зранку, а гостей запросити вже до ресторану. Якщо ж пара реєструється у РАЦСі з самого ранку, то для родичів, які приїхали побачити цей момент, на час фотосесії краще придумати іншу розвагу. Наприклад, організувати для них екскурсію містом чи домовитися про катання на конях.

6. Взяти запасні туфлі та пластир

– Я не раджу купувати нареченій туфлі на дуже високих підборах. Взуття має бути зручним. Та все одно пару туфель треба обов’язково взяти з собою. Навіть якщо перед весіллям наречена й розносила вдома першу пару. На фотосесії перевзутися, як правило, не вдається, але у ресторані під столом обов’язково має стояти друга пара. Також я всім раджу брати із собою лейкопластир. Крім того, якщо молоді готують перший танець, то репетирувати треба вже в тому взутті, в якому будуть на весіллі.

7. Гаряче подати на початку бенкету

– Назвати точну кількість страв, потрібну для бенкету – важко. Усе залежить від гостей, їх апетитів, а головне – від часу, відведеного на гуляння в ресторані. Наприклад, якщо все почнеться о шостій вечора, а закінчиться об одинадцятій, – то одного гарячого достатньо. Інша справа, коли бенкет триває з третьої до дванадцятої. Тоді мінімум треба дві гарячі страви. Також я раджу подавати перше гаряче на початку вечора. Це дасть змогу уникнути ситуації з п’яними гостями. Адже коли люди багато випивають на голодний шлунок, то потім слід чекати сюрпризів.

8. 1,5 л води на людину

– О теплій порі року я рекомендую купувати на бенкет 1,5 л неалкогольної рідини на людину. У ресторанах часто радять брати 1 л соку і 0,5 л води. Я вважаю навпаки – 1 л води і 0,5 л соку. Адже соки бувають різними, і важко вгадати, якому з них віддадуть перевагу гості. Хтось любить апельсиновий, а хтось виноградний. Воду ж п’ють усі.

9. Їжу заберіть із собою

– Усе, що залишилося з бенкету, обов’язково треба забрати. Це нормально. За кордоном люди вже давно звикли до цього, і навіть, коли просто йдуть у ресторан та не доїдають замовлення, то просять офіціантів запакувати з собою. Тому на весілля батьки мають взяти із собою одноразові бокси, судочки, а увечері простежити за тим, щоб офіціанти упакували всю їжу.

10. Чого не варто купувати

– На мою думку, не можна економити лише на фотографі та відеооператорі. Адже фотографії та фільм – це єдине, що залишиться у молодят після весілля. Зекономити ж можна на алкоголі (не брати дорогих імпортних напоїв), на декорі. Можна не купувати дороге шкіряне взуття, особливо для нареченої. Адже майже завжди свої білі весільні туфлі дівчина більше взувати не буде. Можна не купувати дорогу сукню, а взяти її в оренду. На економне весілля не замовляють шоу-програму. Також не обов’язково замовляти шикарний багатоярусний торт. Головне, щоб він був смачний. А взагалі, як на мене, на весіллі не економлять. Адже якщо пара вже вирішила витратити досить велику суму грошей на це свято, то нехай воно буде таким, про яке ви мрієте.

Ірина Гудзь, матеріал з газети "Слобідський край" №103-104 від 31.08.2013

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта