На Південній залізниці розповіли, скільки людей загинуло з початку року та причини їх смерті

За перше півріччя поточного року на Південній залізниці загинуло 30 осіб, а ще 12 було травмовано.

Суттєво не відрізняються ці трагічні показники і від аналогічного періоду минулого року. Чи можна було б обійтися без людських жертв?

На Південній залізниці стверджують, що, звісно, можна було б уникнути всіх трагедій, у яких повинні самі загиблі та постраждалі. По-перше, рух залізничного транспорту має свою специфіку, і навіть у разі застосування аварійного гальмування поїзд може проїхати набагато більше, аніж, скажімо, автомобіль. Тобто, тут уже нічого не вдієш, а тому слід бути вкрай обережним і в жодному разі не порушувати прописані правила поведінки під час руху залізничного транспорту. Але чимало з нас, або запізнюючись на роботу, або вирушаючи в інших справах, шукають найкоротший шлях, зокрема перехід залізничних колій у невстановленому місці. І цей шлях, на превеликий жаль, буває подекуди останнім у житті...  

Причини трагедій банальні

Як розповів головний ревізор з безпеки руху поїздів і автотранспорту Південної залізниці Микола Люлін, причини трагедій на залізниці з кожним роком залишаються майже незмінними, а подекуди взагалі банальними. На «першому місці» – перехід залізничних колій у невстановлених місцях (42 % від загальної кількості), ходіння по залізничних коліях (32 %) та перебування на небезпечній відстані, а саме менш ніж за півметра від краю платформи (20 %). А от решту порушень становлять дорожньо-транспортні пригоди на переїздах, посадка (висадка) під час руху поїзда та перехід колій під вагонами потягів. Можна сміливо сказати, що люди самі винні в тому, що потрапляють під колеса поїздів, і більше тут винити нікого.

У свою чергу, керівництво дирекцій залізничних перевезень та служб постійно аналізує стан випадків з трагічними наслідками, розробляє дієві заходи щодо запобігання травмування. Зокрема, найближчим часом планується активізувати роз’яснювальну роботу серед населення, яке мешкає неподалік від залізничних колій, адже ця категорія громадян підлягає особливому ризику.

Навчать «Правил безпеки громадян на залізничному транспорті України» і працівників підприємств і учнів навчальних закладів. Також, як розповів Микола Люлін, за складеним графіком проводиться ремонт і модернізація посадочних платформ і пішохідних настилів, огороджуються станції, депо та трансформаторні підстанції. До того ж, постійно перевіряється рівень освітлення на об’єктах, що знаходяться в користуванні пасажирів, а в період ожеледиці спеціальним розчином обробляють місця, де перебувають пасажири. І, звісно, в разі потреби спеціальною фарбою оновлюється «обличчя» локомотивів, мотовозів та автомотрис, завдяки чому людям видно залізничний транспорт на достатній відстані.

Ігор Тесло, матеріал з газети "Слобідський край" №99 від 18.08.2012

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта