Ідеї та бізнес можна виростити в «Інкубаторі» ПриватБанку
PromoВідомі в Україні ментори розповіли про основні помилки початківців і секрети відчуття ринку. Соціальний проект із розвитку національного підприємництва вже кілька років поспіль впроваджує ПриватБанк у межах проекту КУБ. Саме тут український бізнес кредитують і вчать, як помножити капітал.
Більше 350 підприємців Харкова цього разу прийшли послухати майстер-клас Давіда Брауна — засновника компанії TemplateMonster. Його стартап став одним зі світових лідерів у бізнесі з продажу веб-шаблонів. І оцінюють його сьогодні в 100 млн доларів.
«У мене виходить природно зчитувати менталітет споживача-покупця і підлаштовувати пропозицію, яка у тебе є, під його забаганки, — розповідає Давід Браун. — І я цим навичками та секретами ділюся абсолютно вільно, тому що мені подобається, коли в Україні зростає новий підприємницький клас, середній клас — це завжди основа економіки».
«Це вже третій захід у Харкові, а протягом осені відбудеться 13 івентів у різних областях України, — повідомив керівник проекту «Бізнес-Інкубатор» ПриватБанку Юлія Кіслухіна. — Унікальність проекту в тому, що для ПриватБанку це абсолютно соціальна місія. Проект безкоштовний. І ми пішли не тільки у столицу та великі міста. Щоб допомогти нашими клієнтами и дати їм інвестиції та знання, ми пішли і у регіони, у невеликі містечка».
«Не спрацювати може і успішна ідея, якщо впроваджуючи її в життя, не вистачає знань, — попередив професійний стартапер Данило Тонкопій. — Людям потрібно зрозуміти, що всі ті, хто досяг успіху, вони робили помилки, теж наступали на ті ж самі граблі. Ось я і розповідаю про свої».
Попит на лекції від «Інкубатора» неабиякий, адже ментори дають не тільки теоретичні знання, а розбирають конкретні бізнес-ситуації, працюють над вирішенням реальних проблем у групах.
«Сьогодні я дізналася про такі фішки, про які ніколи не замислювалася, але точно можу спробувати їх у своєму бізнесі, — ділиться враженнями власниця онлайн-магазину Юлія. — Ефект від таких занять має бути дуже високий».
Незважаючи на те, що «Бізнес-Інкубатор» ПриватБанку — молодий проект, підприємці довіряють йому. Багато хто з них вважають його необхідним інструментом і першим кроком для початку своєї справи.