Kasta з ПриватБанком та Visa запустили в Україні біометричну оплату покупок KastaID

Kasta з ПриватБанком та Visa запустили в Україні біометричну оплату покупок KastaID

Фото: ПриватБанк

Kasta, онлайн-маркетплейс і лідер з продажу в категорії «Одяг та взуття» в Україні, спільно з Visa та ПриватБанком запустив в Україні біометричну оплату покупок KastaID.

Новий сервіс розроблено, щоб спростити процес оплати товару, а також мінімізувати ризики вибору неправильного розміру. Тепер клієнт для доставки замовлення може просто вибрати одне зі 104 відділень KastaPost, безкоштовно приміряти будь-яку з позицій замовлення й оплатити тільки ті речі, які підійшли.

Функція автоматичного розпізнавання обличчя на базі технології Amazon Rekognition дає можливість масштабувати цю послугу по всій національній мережі відділень KastaPost. Amazon Rekognition створено на базі перевіреної технології глибокого навчання, що розроблена експертами Amazon в галузі комп’ютерного зору для щоденного аналізу мільярдів зображень і відео. Таке нововведення компанії Kasta.ua допомагає вдосконалити купівельний досвід клієнтів Kasta, зняти бар’єр страху помилитися з розміром, а також дає можливість часткової оплати замовлення (тільки за ті речі, які підійшли).

За словами члена правління ПриватБанку Сергія Харітіча, спільний проект з Visa та лідером онлайн-ритейлу Kasta став першим в Україні масовим запуском біометричної оплати покупок.

— Магія платіжних технологій, послуги, які ще кілька років тому вважалися фантастикою, завдяки співпраці найбільш інноваційних компаній фінансового сектора й ритейлу стають доступними всім українцям. На початку року ПриватБанк став піонером впровадження біометричної ідентифікації клієнтів, запустивши тестову технологію FaceID у терміналах самообслуговування. Спільний проект з Visa та лідером онлайн-ритейлу Kasta став першим в Україні масовим запуском біометричної оплати покупок. Найближчим часом за допомогою Приват24 ця можливість буде доступна всім клієнтам ПриватБанку та будь-яким онлайн- та офлайн-ритейлерам, — сказав Сергій Харітіч.

Генеральний директор Kasta Андрій Логвин каже, що їх компанія рада стати піонерами впровадження цієї технології в Україні, а їх клієнти, як завжди, зможуть першими тестувати технології, що вже працюють на Заході

— Впровадження цієї технології, по-перше, ще раз підтверджує нашу послідовність у виконанні обіцянок, заявлених в місії компанії – постійно дивувати клієнтів, за допомогою інновацій робити онлайн-шопінг зручніше, швидше та дешевше. А по-друге, робить нас на крок ближче до повної автоматизації платежів за допомогою біоідентифікації клієнта, коли не знадобиться носити із собою ні платіжну картку, ні смартфон, бо буде досить усмішки клієнта, щоб оплатити товар у відділеннях KastaPost, як у нашому випадку, — каже Андрій Логвин.

За словами регіонального менеджера компанії Visa в Україні, Білорусі та Молдові Світлани Чирви, на сьогодні розвиток безготівкових платежів визначає ряд факторів, серед яких онлайн- і мобільні технології, а також нова модель поведінки споживачів і їх очікування.

— Ті торгово-сервісні підприємства, які можуть запропонувати споживачам найкращий досвід віртуального шопінгу, широкий вибір товарів та зручний і безпечний спосіб здійснювати покупки, безумовно, мають більше шансів розширити клієнтську базу й забезпечити лояльність споживачів. З точки зору гарантування безпеки безготівкових платежів, біометрія стане одним з поширених інструментів ідентифікації власників карток і значною мірою буде визначати подальший розвиток безготівкових платежів, — каже Світлана Чирва.

Читайте також: Українці першими у світі зможуть міняти дизайни карток в цифрових гаманцях