Кому скаржитися на п'яних дебоширів у потязі. Коментар Південної залізниці

Кому скаржитися на п'яних дебоширів у потязі. Коментар Південної залізниці

http://newsradio.com.ua/

На запитання “СК” щодо того, як захистити свої права в електричках, відповів начальник Південної залізниці Олександр Філатов.

– Якщо працівник залізниці не виконує своїх прямих обов’язків, або, наприклад, провідник у вагоні п’яний, що робити і куди скаржитись? А також яке покарання «світить» такій людині?

– Південна залізниця працює в рамках чинного законодавства України. Дисциплінарне покарання працівників передбачене згідно Кодексу законів про працю України. Працівник, який порушив посадові обов’язки, може бути притягнутий до одного з видів дисциплінарного покарання: догана або звільнення. Стосовно запитання про направлення скарги, то варіантів дуже багато. По-перше, скарга, надіслана поштою на адресу: м. Харків, вул. Червоноармійська, 7. По-друге, електронне звернення у службу «гарячої лінії», кнопка якої є в меню офіційного сайту Південної залізниці www.pz.gov.ua. У заяві обов’язково слід зазначити ім’я, прізвище, по батькові, адресу місця проживання, телефон та електронну скриньку. Крім цього, на сайті Південної залізниці є розділ «Про нас», де є телефони начальників усіх служб, які оперативно відреагують на всі звернення та скарги громадян.

Крім того, у кожному вагоні у провідника є книга скарг. Хоча в даному випадку дещо дивно просити її, щоб поскаржитись на провідника. Можливо, найбільш оптимальний у цьому разі шлях – звернутись до начальника поїзда, прямого керівника всіх провідників.

Артем Богдан, матеріал з газети “Слобідський край” №131 від 2.11.2013

За матеріалами:СЛОБIДСЬКИЙ КРАЙ