На чому можуть економити харків`яни

На чому можуть економити харків`яни

В сучасних складних економічних і політичних умовах для країни більшість українських громадян вимушені заощаджувати на побутових речах.

Однак, на чому реально можна зекономити жителям Харкова на сьогоднішній день?

Як повідомляє майданчик Скидочник, що збирає усі акційні та знижкові пропозиції України на одному сайті, значну вигоду зараз можна отримати в туристичній сфері. Враховуючи широку пропозицію готелів, вони змушені проводити різноманітні акційні активності, щоб привернути увагу відпочиваючих, які обирають відпочинок в Україні недорого. Таким чином, подібні знижки дозволяють економити до 50 % на проживанні, навіть в найвищі сезони. На сьогоднішній день більше 300 готелів України пропонують свої послуги за зниженими цінами, тому не варто цим нехтувати в умовах обмеженого бюджету.

Подібну ситуацію можна помітити і на ринку послуг, а саме серед медичних закладів, салонів краси та спортивних клубів. Сфери, де конкуренція зависока, дозволяють знижувати ціни від 20 до 50 %, щоб завоювати лояльного клієнта.
Окрім цього, можна витрачати значно менше коштів на продукти харчування, якщо моніторити акції. Наприклад, знижки та акції в АТБ, Billa та Сільпо оновлюються щотижня, що дає можливість купувати необхідний та різноманітний товар за вигідними умовами. Так, зараз підгузки Pampers в АТБ коштують 229 грн, що на 63 грн дешевше їх прайсової ціни.

Ні для кого не секрет, що одяг вигідно купувати на розпродажах. Так, найбільші знижки зазвичай на сезонних розпродажах, таких як Чорна п`ятниця 2017 та перед святами, такими як Новий рік, День закоханих та 8 Березня. Періодично усім магазинам необхідно розпродавати старі колекції, звільняти місця на складах та стимулювати продажі. Головне — знати, коли купувати і уникати нових колекцій, які через 2-3 місяці будуть розпродавати за півціни. Радимо слідкувати за розпродажами улюблених онлайн-магазинів або замовляти речі з іноземних сайтів.

Загалом, менше коштів можна витрачати у будь-якій сфері, головне – аналізувати ціни, уникати імпульсивніх покупок, користуватися знижками, акціями і порівнювати пропозиції.