На дорогах Харківщини штрафують удень і вночі

На дорогах Харківщини штрафують удень і вночі

Фото: dsbt.gov.ua

Харківські інспектори Укртрансбезпеки виписали штрафів на кілька тисяч євро.

Влада взялася за ремонт доріг в Україні. Проте разом з ремонтом посилився й контроль за вантажівками. За перевантаження виписують чималі штрафи. Тільки за останній тиждень було виявленно порушень на загальну суму понад 600 євро.

З 19 травня на Харківщині почали активно боротися з перевантаженними автівками. На дорогах області з’явилися комплекси габаритно-вагового контролю (ГВК) - такі собі ваги для вантажівок.

- На Харківщині три пункти, де працюють ГВК, - в Пісочині, на ХТЗ і на Сімферопольській трасі, - розповіла «СК» заступник начальника відділу державного контролю та нагляду за безпекою на наземному транспорті Управління Укртрансбезпеки у Харківській області Тетяна Зотова. - Бували випадки, коли водії фур зупинялися за кілька кілометрів від пункту і чекали, коли у інспекторів робочий день закінчиться. А інколи об'їжджали ГВК обхідними шляхами.

Але з 18 липня трюк з «почекати до вечора» у водіїв вже не проходить, бо ГВК почав працювати цілодобово. Тільки за останній тиждень інспектори Укртрансбезпеки перевірили 150 автівок, виявили вісім порушень на суму понад 624 євро. Всього ж з початку роботи комплексу взважено 424 автомобілі, в 25 випадках виявлені порушення. Загальна сума штрафів перевищіла 2,9 тис. євро. Щоправда, порушники штрафи сплачують у гривнях. Всі гроші перераховуються на спеціальний фонд Укравтодору, а потім йдуть на ремонт доріг. Порушники на дорогах Харківщини вже сплатили понад 36,6 тис. грн.

- Довгий час був мораторій на всілякі перевірки. Тому, коли зараз наші інспектори зупиняють водіїв, вони дуже дивуються. Навіть був випадок, коли після зважування водій фури перекрив рух своєю автівкою і закрився в кабіні. Довелося викликати поліцію. Спільними зусиллями ситуацію вирішили, - розповідає Тетяна Зотова.

За словами фахівців відділу державного контролю та нагляду за безпекою на наземному транспорті Управління Укртрансбезпеки у Харківській області, найчастіше фіксують перевантаження при перевезенні борошна та будматеріалів. Причому, частіше за все загальна вага у нормі, а перегруз йде по осях. Тобто неправильно розмістили вантаж. А ось при перевезенні зернових часте порушення - технічне перевантаження. Наприклад, КамАЗ за своїми технічними параметрами може вести тільки 15 тонн, а він везе — 16-17.

- Деякі водії після виявлення порушення на місці починають правильно перевантажуватися. Але штраф згідно з кілометражем, що вже проїхали з порушенням, все одно доведеться сплатити, - підкреслюють в Управлінні Укртрансбезпеки у Харківській області.

Юлія Міронюк

За матеріалами:СЛОБIДСЬКИЙ КРАЙ
Автор: Менеджер сайта