Отримати прописку тепер можна тільки в міській раді

Отримати прописку тепер можна тільки в міській раді

Фото із соцмережі

Повноваження реєстрації бізнесу і прав на нерухомість були передані від органів юстиції в органи місцевого самуправленія

З 30 березня реєстрацію прав на нерухоме майно, а також юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців здійснює тільки Департамент реєстрації Харківської міської ради - повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот.

За його словами, повноваження реєстрації бізнесу і прав на нерухомість були передані від органів юстиції в органи місцевого самоврядування. Кінцевий термін передачі повноважень, визначений законодавством, - 30 квітня. Однак Харків підготувався і почав реєстрацію підприємців та юридичних осіб, а також прав на нерухомість достроково, на місяць раніше.

«Перехідний період, коли реєстрацію можна було здійснювати як в управліннях органів юстиції, так і в Департаменті реєстрації, закінчився. На сьогоднішній день такі повноваження може здійснювати тільки міська рада», - підкреслив директор Департаменту реєстрації.

Документи на реєстрацію прав на нерухоме майно потрібно подавати до центрів надання адміністративних послуг (основний - на Червоношкільній набережній, 26, і 9 айонних).

Документи на реєстрацію бізнесу можна як і раніше подавати за адресою: просп. Московський, 96а (тел. 760-79-27, 760-79-32). Найближчим часом ці послуги також будуть перенесені в усі територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг.

Повноваження в сфері реєстрації (зняття з реєстрації) місця проживання з 4 квітня також будуть передані Департаменту реєстрації Харківської міської ради - повідомив директор департаменту Олег Дробот.

За його словами, повноваження міськраді передані від Державної міграційної служби України.

«Ми готувалися до цього ретельно. Ми набирали кадри, навчали їх. Зараз ми повністю готові до надання цих послуг. З 4 квітня їх можна отримати в Центрі надання адміністративних послуг і у всіх його територіальних підрозділах», - підкреслив Олег Дробот.

Також він повідомив, що Департамент реєстрації буде формувати і вести Реєстр територіальної громади міста Харкова.

Олег Дробот також нагадав, що довідки про склад сім'ї Департамент реєстрації не видає. Їх повинні надавати експлуатаційні організації, які обслуговують будинки, де живуть громадяни.

Так, в багатоквартирних будинках комунальної власності такі довідки видає КП «Жилкомсервіс»; в будинках ОСББ - ОСББ; в будинках житлових кооперативів - ЖК; в будинках житлово-будівельних кооперативів - ЖБК; у відомчих та інших будинках (гуртожитках) - відповідне підприємство (організація), що обслуговує житловий будинок (гуртожиток); в будинках приватного сектора - адміністрації районів, на підставі документів, підготовлених відповідним органом самоорганізації населення районів Харківської міської ради.

Микола Мельник