ПриватБанк збільшив мережу POS-терміналів

ПриватБанк збільшив мережу POS-терміналів

З початку 2019 року ПриватБанк збільшив мережу POS-терміналів для приймання безготівкової та безконтактної оплати товарів і послуг на 10 % – до 180 тисяч.

Як повідомив керівник напрямку обслуговування торгових підприємств Євген Васильцов, основним драйвером розвитку мережі безготівкової оплати став малий бізнес – за останні місяці до мережі еквайрингу підключилися понад 4 тисячі малих і середніх торговельних точок.

«Найсучасніші платіжні рішення дозволяють запустити приймання безготівкових платежів за кілька хвилин і підходять як великим національним мережам, так і невеликим торговим точкам, – зазначив Євген Васильцов. – Ми зробили доступною можливість приймати оплату традиційними платіжними картками, безконтактними картками або смартфонами в будь-якій торговельній точці незалежно від розмірів і оборотів бізнесу».

Сьогодні в мережі #cashless ПриватБанку близько 70 % приймають платежі банківськими картками, безконтактними картками та смартфонами. За даними банку, найактивніше мережа безготівкових платежів розвивається в Києві, Дніпропетровській та Харківській областях, Одесі та Львові, де щомісяця до мережі підключається від 150 до 200 нових торгових точок. Найбільш «готівковими» українськими регіонами залишаються Кіровоградська, Миколаївська та Чернігівська області, де в середньому до мережі #cashless підключається близько 30 нових точок.


Найчастіше українці оплачують покупки банківськими картками в продуктових магазинах і супермаркетах, на які припадає 48,4 % від загального обсягу транзакцій у термінальній мережі банку. Друге місце за обсягами cashless-оплат посідають магазини одягу, взуття та аксесуарів (10,86 %), третє – магазини електроніки та побутової техніки (8,27 %). Також активно розплачуються картками в магазинах товарів для дому (7,72 %), аптеках (6,57 %) і кафе, ресторанах і розважальних центрах (6,57 % загального обсягу транзакцій).


Щодня через мережу POS-терміналів ПриватБанку власники банківських карток оплачують більше 2 мільйонів покупок.