Про аварії на водопроводі інформуватимуть за допомогою SMS

Про аварії на водопроводі інформуватимуть за допомогою SMS

Фото із соцмережі

КП «Харківводоканал» у травні 2017 року запровадить послугу SMS-інформування абонентів.

Як повідомив 28 березня, директор Департаменту збуту КП «Харківводоканал» Тарас Грущак, підприємство постійно веде роботу з удосконалення всіх сервісів, які надаються абонентам.

За словами Тараса Грущака, з травня місяця всім абонентам, у яких прикріплені мобільні телефони до особових рахунків, в автоматичному режимі будуть надсилатися SMS-повідомлення про проведення планових ремонтних робіт в тому районі, де проживає абонент, і поривах, які відбулися на мережах водопостачання і водовідведення.

«Це дозволить абонентам підготуватися до тимчасових відключень, і вони будуть проінформовані про період відсутності тієї чи іншої послуги. Також абонент в SMS-режимі зможе отримувати інформацію про період повірки приладів обліку води, необхідності надання будь-яких документів, або ж зміни в тарифах», - зазначив Тарас Грущак.

Про стан забрудення Балаклії розповіли екологи

Для того, щоб абоненти могли користуватися послугою SMS-інформування, необхідно звернеться в абонентні відділи, або в сall-центр КП «Харківводоканал» і повідомити свою адресу, номер особового рахунку, а також вказати номер мобільного телефону, на який буде приходити SMS-розсилка.

Надалі на підприємстві також буде розроблений сервіс двостороннього зв'язку, який дозволить абонентам самостійно передавати показання приладів обліку води за допомогою мобільних додатків.

Микола Мельник