У мерії розповіли, про перебої у роботі харківських інтернет-провайдерів

У мерії розповіли, про перебої у роботі харківських інтернет-провайдерів

http://zhkhacker.ru/

Зникнення Інтернету та ТБ — підступи конкурентів.

Про це сьогодні, 10 жовтня, повідомив заступник директора Департаменту телекомунікацій та зв'язку Роман Сальников. За його словами, наразі оператори телекомунікаційних та інтернет-послуг відремонтували 650 під'їздів житлових будинків із запланованих на цей рік 1100. Провайдери ремонтують лише ті під'їзди, жителям яких вони надають телекомунікаційні послуги. Всі ремонтні роботи виконуються за рахунок операторів зв'язку. Наступного року планується відремонтувати близько 1300 під'їздів з попереднім упорядкуванням кабельних мереж.

Роман Сальников зазначив, що потреба в упорядкуванні кабельних мереж досягла критичної позначки. Багато провайдерів часто укладають свої мережі зовні будинків по фасадах, хаотично кидають джгути по сходових клітках, а іноді навіть пропускають кабель через димовентиляційну шахту або шахту ліфта, що є грубим порушенням правил безпеки. Тепер провайдери виконують ремонт під'їздів, попередньо впорядковуючи свої кабельні мережі.

Як зазначив Роман Сальников, у зв'язку з цим зараз в місті можуть відбуватися точкові відключення Інтернету або кабельного телебачення - на той період, поки провайдери перекладають свої мережі. Однак іноді трапляються випадки вандалізму. Ті провайдери, які не бажають брати участь у ремонті житлового фонду, вирізають шматки магістралей своїх конкурентів, створюючи видимість неякісних послуг. Потім недобросовісні оператори пропонують підключитися до їхніх мереж. Як наслідок, підкреслив Роман Сальников, від жителів надходить величезна кількість скарг на відсутність послуг ТБ та Інтернету.

- Ми направляємо на місце своїх фахівців, щоб розібратися в ситуації і відновити послугу абонентам. При цьому не має значення, який саме це провайдер, навіщо він обрізав кабелі і чи хоче постраждалий провайдер відновити свою мережу, - уточнив Роман Сальников.

Заступник директора департаменту закликав харків'ян у разі перебоїв зі зв'язком звертатися або до Департаменту телекомунікацій та зв'язку, або в ділянки КП «Жилкомсервіс». У таких випадках департамент зобов'язує провайдерів відновити зв'язок і привести до ладу власні мережі. Він підкреслив, що провайдери зацікавлені у співпраці в галузі ремонту житлового фонду, оскільки це створює їм позитивну репутацію серед харків'ян.

За матеріалами: Харківської міської ради