Харківський телеканал веде інформаційну війну проти «Барабашово» — заява адміністрації

06.08.2019 15:02 Суспільство
Фото:ukraina Фото:ukraina
У Харкові щодо торговельного центру «Барабашово» ведеться спланована інформаційна атака. У ній бере участь один із місцевих телеканалів.

За відомостями адміністрації, оприлюдненими у заяві, мета інформаційної атаки – створення негативного іміджу торговому об'єкту, його керівництву і власникам.

«Останнім часом певний засіб масової інформації Харкова розповсюдив низку матеріалів, покликаних очорнити імідж і ділову репутацію ТЦ «Барабашово», його засновників, адміністрації та підприємців, дестабілізувати ситуацію на території торгового центру», - ідеться в заяві.

В адміністрації переконані, що ця «замовна інформаційна атака» у випусках новин одного з харківських телеканалів є помстою за чітку і недвозначну позицію адміністрації ТЦ.

«ТЦ «Барабашово» поза політикою і буде робити все, щоб не дати втягнути ринок і підприємців, які на ньому працюють, у брудні політичні ігри, не допустити руйнівного впливу популізму і задоволення за свій рахунок чиїхось приватних політичних інтересів», - підкреслюють автори заяви.

 В адміністрації зазначають, що торговий центр – це складний і багатофункціональний механізм, тому не дивно, що під час роботи можуть виникати певні непорозуміння. При цьому, за даними адміністрації, усі проблемні питання можуть вирішуватися і зазвичай вирішуються шляхом внутрішнього діалогу. Якщо хтось із учасників господарського процесу вважає свої права порушеними, то в Україні як у демократичній правовій державі є відповідні органи і механізми вирішення спорів. Замість цього недоброзичливці використовують чорний піар для здійснення впливу на ТЦ, запевняє адміністрація.

 «Маніпуляції та чорний піар, голослівні звинувачення, роздування і провокування конфліктів, спроби створити знервовану обстановку, які ми зараз спостерігаємо, - це неприпустимі методи, вони мають одну мету: негативно вплинути на роботу ТЦ для задоволення конкретних політичних і економічних інтересів. Це далеко не перша інформаційна атака на ТЦ «Барабашово». Тільки в нинішньому році одні й ті ж ЗМІ, чітко діючи на замовлення, вже запустили кілька таких «хвиль». Зрозумілі замовники цих брудних кампаній», - відзначають в ТЦ «Барабашово».

 Адміністрація ТЦ «Барабашово» запевняє, що зробить все від неї залежне і задіє всі передбачені законом механізми, щоб нейтралізувати вплив замовних інформаційних атак і максимально захистити підприємців ТЦ і його відвідувачів.

 Читайте також: Олександр Фельдман підтримав необхідність реконструкції парку «Юність» і готовий знайти на це гроші