Як не потрапити у халепу, купуючи в Інтернеті. Поради харків'ян-шопоголіків

08.01.2014 14:05 Суспільство
http://shopogoliki.by/ http://shopogoliki.by/
У купівлі речей в мережі є безліч переваг. Можна отоварюватися в будь-який час, не прив’язуючись до режиму роботи онлайнового магазину і його місцезнаходження.

За час, витрачений на поїздку і спілкування з консультантом, можна переглянути в десятки разів більше речей і зробити вибір, не виходячи з будинку.

Сьогодні стиліст-іміджмейкер Вікторія Антонова всі речі, окрім їжі, купує в Інтернеті. Сім років тому жінка з Першої столиці переїхала до Києва. Та незважаючи на, здавалося б, велике різноманіття столичних магазинів, Вікторії до вподоби купівля в інтернет-магазинах.

– З появою дитини у нас в родині гостро постало питання купівлі якісних речей за доступними цінами, – розповідає Вікторія. – В Україні ціни на дитячі (і не тільки) товари в магазинах у 3–4 рази вищі, ніж у Америці, Німеччині та Іспанії. Я це точно знаю, бо неодноразово порівнювала ціни, тому сьогодні регулярно купую усій родині та родичам імпортні речі саме на сайтах європейських магазинів.

Дитячі іграшки та новорічні костюми для маленького сина, косметика та парфумерія для себе та новий гаджет для чоловіка – усе це Вікторія Антонова купує на вже перевірених сайтах. І, найголовніше, що таких речей ні в кого немає. Нещодавно жінка здивувала своїх подруг, придбавши дезодорант із мінеральних солей у вигляді каменю.

Досвідом придбання речей через Інтернет поділилася й інша харків’янка, інженер Тетяна Кравченко. Дівчина називає себе не інакше як «шопоголік», адже встояти перед черговою парою взуття або сукнею не завжди має сили. Сьогодні вона склала для себе перелік сайтів, які відвідує замість традиційних крамниць, та підтримує зв’язок із власниками декількох з них.

– Нещодавно мені зателефонувала власниця однієї з інтернет-крамниць і сказала, що о 18-й годині розпочнеться розпродаж взуття зі знижкою 65 %, – розповідає Тетяна. – Я довго обирала необхідні моделі, уявляла, з чим я буду носити їх влітку. І коли я відіслала своє замовлення, виявилося, що розпродаж скінчився годину тому. Адже час розпродажу було вказано згідно з часовим поясом країни, де розташований магазин. У даному випадку це була Америка.

Окрім таких суто географічних особливостей інтернет-магазину до уваги слід брати й більш індивідуальні.

– Шопер-початківець швидше за все обпечеться й підбираючи розміри, – попереджає консультант одного з центрів онлайн-замовлень Зоя Рибак. – На сайтах часто можна побачити таблиці розмірів, які не враховують вікові особливості покупців. 90 % людей, які вперше замовляють одяг і орієнтуються на ці таблиці, повертають товар через неправильно підібраний розмір.

Але ж одяг одного й того самого розміру, вироблений в різних країнах, теж відрізняється. Наприклад, німецькі речі більш повномірні, ніж французькі або італійські. Так, наприклад, якщо покупець носить одяг 40-го розміру, то, підбираючи вбрання у німецьких виробників, йому варто від українського розміру відняти шість одиниць, тобто німецький розмір буде 34. Для підбору французьких речей від свого розміру необхідно відняти чотири, радять спеціалісти.

Катерина Терещенко, матеріал з газети "Слобідський край" №140 від 23.11.2013

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта