Антимонопольний комітет взявся за бюрократію харківських чиновників

31.10.2013 15:20 Влада
http://www.nord-news.ru/ http://www.nord-news.ru/
Антимонопольний комітет зайнявся проблемою надмірної кількості супровідних послуг до адміністративних послуг.

Це стало темою круглого столу за участю голови Антимонопольного комітету України Василя Цушко. Сьогодні у будинку Рад головний антимонопольник країни зустрівся з представниками бізнесу Харківщини та вислухав їх скарги і побажання щодо роботи організацій, які готують технічну документацію. Так, сьогодні громадянам буквально доводиться проходити через сім кіл пекла задля того, щоб отримати ту чи іншу ліцензію або дозвіл на роботу підприємства.

- Сьогодні як ніколи актуальне питання зниження адміністративного навантаження на бізнес. Так, у всіх регіонах України існує проблема надмірного регулювання економічної діяльності і досить важка і непрозора процедура, через яку проходять бізнесмени при створенні і веденні свого “діла”. Як результат — тіньовий сектор економіки не скорочується, - сказав заступник голови Харківської облдержадміністрації Юрій Сапронов.
І якщо в останні два роки в регіонах почали з'являтися адміністративні центри (зокрема, на Харківщині їх 33), що прискорило процедуру отримання документів, зменшило кількість прямих контактів громадян з чиновниками, а отже й рівень корупції, то “зацікавлені” люди знайшли інший лаз у законодавстві — надання супровідних послуг до адміністративних послуг. Наразі такі послуги ніде не прописані, а отже цим можна маніпулювати.

- Коли в Україні визначилися з адміністративними послугами, Міністерство економіки згідно з законодавством створило реєстр, - розповів Василь Цушко. - Наступним нашим завданням є проаналізувати всі пункти цього списку та з'ясувати, які додаткові супровідні послуги вони породжують, тобто створити ще один реєстр.

Як згадав голова Антимонопольного комітету, коли кілька років Президент доручив навести лад у реєстрі адмінпослуг, то ситуація була приблизно така сама. У різних регіонах країни цей список був різним. Наприклад, у Івано-Франківській області кількість адміністративних послуг сягала 12 тисячам. Після ж того, як комітет зробив повну ревізію, їх кількість скоротилася до 900.

Станіслав Сорока

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта