Чи ходитимуть держреєстратори по домівках харків'ян і навіщо

Чи ходитимуть держреєстратори по домівках харків'ян і навіщо

www.pravda.ru

Яких змін зазнала Державна реєстраційна служба та чи будуть проводитися заміри майна?

На ці та інші запитання читачів «СК» під час «прямої лінії» відповів начальник реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції Олег Дробот.

- Постановою Кабміну в січні 2015 року було ліквідовано Державну реєстраційну службу України. Як тепер зміниться процес реєстрації?

– Державну реєстраційну службу було створено в 2011 році, і проіснувала вона до 2015-го. Але її ліквідація аж ніяк не відіб’ється на тих реєстраційних процесах, з якими стикаються заявники. Міністерство юстиції України, до складу якого входила Державна реєстраційна служба, тепер стає повним правонаступником. Якщо раніше була реєстраційна служба Харківського міського управління юстиції, то тепер буде Управління реєстрації Харківського міського управління юстиції. Змінюється назва, вивіска та структура, але на заявниках ці зміни жодним чином не позначаться. Хочу ще раз запевнити всіх: нормативні процеси якими були, такими й залишаться, кардинальних змін законодавства у сфері реєстрації не очікується.

ПРО НОВАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ ЧИТАЙТЕ У ПОВНІЙ ВЕРСІЇ СТАТТІ У ГАЗЕТІ "СК". ЇЇ МОЖНА ПРИДБАТИ ОНЛАЙН ТУТ

Крім цього, в лютому 2015 року Верховною Радою України було прийнято законопроект № 1580, яким, зокрема, передбачено, що повноваження державного реєстратора з видачі та прийому документів зможуть виконувати посадові особи органів місцевого самоврядування, адміністратори центрів надання адміністративних послуг та нотаріуси. Цей законопроект на теперішній час готується на підпис.

–  Кажуть, найближчим часом, у зв’язку з реформою в сфері реєстрації будуть ходити по хатах і заміряти, переписувати майно. Чи справді це так?

– Реєстраційна служба ні до кого ходити, а тим паче заміряти, не буде. Ми лише орган, який реєструє права на нерухоме майно за заявою громадян – людина прийшла, подала заяву, ми зареєстрували. Швидше за все, йдеться про те, що органи місцевих рад – обласних, міських, селищних, формуючи бюджети на 2015 рік, повинні були закласти податок на нерухоме майно. Порядок обчислення податку – вузькоспеціалізоване питання фіскальної служби. Одне можу тільки сказати: дійсно, при обчисленні цього податку фіскальна служба використовуватиме інформацію, яка роками накопичувалася в реєстраційної служби. Є база, в якій зареєстровано права громадян на власність, і ця інформація передаватиметься в установленому порядку фіскальній службі, яка, у свою чергу здійснюватиме свою діяльність, виходячи з норм, установлених законом.

Роман Шупенко, матеріал з газети "Слобідський край" № 28 від 07.03.2015

За матеріалами:СЛОБIДСЬКИЙ КРАЙ