Чи можуть пільговика не пускати в автобус. Коментар заступника Добкіна

Чи можуть пільговика не пускати в автобус. Коментар заступника Добкіна

http://orelsreda.ru

Наскільки вільним є проїзд для пільговиків Харківської області у міському та приміському транспорті.

На це питання кореспонденту "СК" відповів заступник губернатора Харківської області Андрій Моченков.

– Сьогодні всі мешканці Харківської області можуть зручно дістатися із населеного пункту до райцентру, а з райцентру – до Харкова, - сказав віце-губернатор. - Перевезення організовано в усіх населених пунктах, де є дорожнє покриття, що відповідає стандартам перевезення. Усі організації, які перевозять пасажирів автомобільним транспортом, – це приватні підприємства, що допускаються до перевезень на конкурсних засадах.

- Оцінюючи транспортну ситуацію, ми зважуємо, з одного боку, на економіку, з іншого, – на соціальні питання. У першу чергу – на перевезення пасажирів пільгового контингенту. Законодавство України передбачає кілька десятків пільгових категорій, які мають право на безкоштовний проїзд, а також державну компенсацію транспортникам за такі перевезення. Коштів на компенсацію постійно не вистачає, адже зазвичай на місцевий рівень надходить до 25 % від потреби.

Перевозити пільговиків невигідно, тому між перевізниками й пільговиками постійно виникають конфлікти. Проте, будь-які обмеження кількості пільгових перевезень з боку власника транспорту незаконні. Якщо хтось із громадян зіткнеться з такою проблемою, він може повідомити про це на «гарячу лінію» облдержадміністрації, Кабінету Міністрів, а найкраще – написати скаргу з детальним викладенням проблеми та конкретними фактами.

- Чи оновлюється транспортний парк в області, чи є автобуси, пристосовані для людей з обмеженими можливостями?

– Оновлення рухомого складу для роботи на автобусних маршрутах загального користування є істотною проблемою для всіх автопідприємств, утім, вони закуповують автобуси власним коштом. На сьогодні автоперевізники області придбали і вже запустили в роботу 52 автобуси вітчизняного й імпортного виробництва, які максимально пристосовані для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями. Використання такого рухомого складу є обов’язковою умовою для роботи на приміських маршрутах.

Тамара Кіч, матеріал з газети "Слобідський край" №107 від 07.09.2013

За матеріалами:СЛОБIДСЬКИЙ КРАЙ