Пасажир Hyundai “Харків-Київ” виграв позов проти Укрзалізниці
Пасажир у суді довів провину Укрзалізниці та виборов компенсацію.
Як пишуть “Подробности”, пасажир поїзда "Інтерсіті +" ("Хюндай") № 161/ 164"Харків - Київ" Максим Щербатюк, юрист Української Гельсінської спілки з прав людини , через поломку поїзда запізнився на три години. Він зажадав через суд, щоб Укрзалізниця компенсувала йому незручності, а також спростування неправдивої реклами про надійність цих поїздів. Позов був розроблений таким чином, щоб кожен пасажир, який з вини Укрзалізниці невчасно прибув до місця призначення, міг захистити своє право в суді.
У суді першої інстанції представники Укрзалізниці зуміли переконати суддю, що квиток, який дає право на проїзд, не є доказом того, що людина їхала у поїзді.
- Суддя вирішила, що кожен пасажир , який хоче довести , що скористався послугою Укрзалізниці, на підтвердження цього повинен мати завірений акт начальника поїзда, - йдеться в повідомленні.
Судді апеляційного суду з таким твердженням не погодилися. Таким чином, суд визнав провину Укрзалізниці в тому, що компанія не надала послуги.
- Було також доведено можливість в судовому порядку домогтися певної компенсації Укрзалізницею вартості квитка, щоб державне підприємство несло відповідальність за якість своєї роботи, - сказав Максим Щербатюк. - Наступним кроком є зобов'язати Укрзалізницю відшкодувати моральну шкоду.
Це рішення може стати прецедентним, адже до цього часу пасажири не могли довести навіть своєї присутності в несправному поїзді.