Пенсійний фонд надаватиме послуги та інформацію в електронному вигляді

02.10.2012 06:03 Влада
http://images.yandex.ua http://images.yandex.ua
Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду в Україні запрацював учора.

Веб-портал забезпечує доступ до розміщеної на ньому інформації:

- Для громадян та застрахованих осіб: про порядок реєстрації громадян у базі даних веб-порталу; про права, обов'язки та відповідальність отримувачів пенсійних та інших виплат, здійснюваних Пенсійним фондом України; про порядок отримання і використання пенсійного посвідчення; про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій і т.д.; зразки заяв, скарг, запитів на інформацію, інших документів, необхідних для призначення та перерахунку пенсій, переведення з одного виду пенсії на інший, зміни способу виплати пенсій, виплати допомоги на поховання і т.д., включаючи можливість роздруківки або заповнення таких документів в електронному вигляді; про права, обов'язки та відповідальність застрахованих осіб; про порядок отримання та використання свідоцтва про загальнообов'язкове державне соціальне страхування; про порядок організації прийому громадян в територіальних органах Пенсійного фонду України, в тому числі за принципом «єдиного вікна», - повідомляють на сайті proIT, посилаючись на прес-службу Пенсійного фонду України.

- Для страховиків, у тому числі фізичних осіб - підприємців та осіб, які забезпечують себе роботою самостійно: про порядок реєстрації в базі даних веб-порталу; про постановку на облік страхувальників у територіальних органах Пенсійного фонду України, їх права та обов'язки; про умови нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших обов'язкових платежів; про умови і порядок складання та подання звітності; про порядок проведення територіальними органами Пенсійного фонду України перевірок, а також досудового оскарження рішень територіальних органів Пенсійного фонду України; зразки бланків, заяв, інших документів, необхідних для постановки на облік (зняття з обліку), складання та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо, включаючи можливість роздруківки або зчитування таких документів в електронному вигляді.

За умови підтвердження особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу застраховані особи і страхувальники, в тому числі фізичні особи - підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, отримають також доступ до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійні виплати, обробку звіту, представленого в електронному вигляді, стан взаєморозрахунків по зобов'язаннях платника.

За допомогою веб-порталу користувачі зможуть також дізнаватися про хід розгляду заяв, скарг, запитів, поданих в електронному вигляді, попередньо записуватися на прийом в територіальних органах Пенсійного фонду України, а також подавати запити для підготовки в паперовому вигляді довідок, інших документів, які заявник отримує під час особистого звернення до територіального органу Фонду.

Джерело: proIT
Автор: Менеджер сайта