Південний вокзал зняв серію фільмів для квапливих пасажирів
Під час підготовки фільму було проаналізовано роботу довідкового бюро і чергового по вокзалу й відібрано найчастіше запитувану пасажирами інформацію.
- Ідею створити такий фільм підказало вокзальне повсякдення, – говорить начальник вокзалу Харків-Пасажирський Леонід Чалий. – Скільки б ми не розміщували повсюди текстову інформацію, пасажир, як свідчить практика, бажає чути. Напевне, так легше сприймаються необхідні відомості. Читати пасажирові ніколи, він зажди квапиться. Коли ж до усного потоку інформації додано ще й спеціально підібраний відеоряд, то на всі питання, що можуть виникнути, вже є готові відповіді.
Фільм поділено на сім тематичних частин: «Центральний зал вокзалу», «Квиткові каси», «Зали очікування», «Послуги», «Камери зберігання», «Готель «Експрес», «Правила поведінки на залізничному транспорті».
Кожна з частин містить вичерпну інформацію відповідно до теми, що дозволяє пасажирам швидко орієнтуватися й заощаджувати час. Зі стрічки можна дізнатися, як пройти до кас і медпункту, де знаходиться черговий по вокзалу і відділ міліції, як розташовані входи-виходи до платформ і метро тощо.