У Харкові планують побудувати Центр обслуговування громадян, як у Тбілісі
Один із них - створення Центру обслуговування громадян. Він працюватиме в системи «єдиного вікна», а громадяни зможуть без відвідування адміністративного органу максимально просто, швидко та якісно отримувати ті чи інші послуги. Крім того, новий центр стане дієвим механізмом боротьби із корупцією.
- Такий центр дозволяє позбутися черг. Ми додали електронну чергу. Крім того, завдяки принципу екстериторіальності, якщо ми цю систему впровадимо в Харкові, завтра харків'янин зможе відкрити в Одесі бізнес, а одесит - отримати в Харкові паспорт за один день, - пояснив координатор проекту Артур Амінов.
Серед інших інноваційних проектів - впровадження системи електронних закупівель, яка дозволить заощадити гроші й час, краще контролювати витрати, підвищити підзвітність і зберігати всі документи в електронному вигляді, і проект з оптимізації держслужби, метою якого є оптимізація чисельності співробітників, їх функцій, підвищення продуктивності, залучення кваліфікованих кадрів і подолання корупції. Ще один запропонований проект стосується роботи громадської приймальні при облдержадміністрації.
На думку заступника голови Харківської облдержадміністрації Юлії Світличної, втілення в життя даних проектів допоможе у боротьбі з корупцією, а також істотно полегшить життя мешканцям області.
Станіслав Сорока