Екстрена та неекстрена допомога. У Міністерстві здоров'я ще визначаються

Екстрена та неекстрена допомога. У Міністерстві здоров'я ще визначаються

http://avtojurnal.ru

Розмежування викликів швидкої допомоги на екстрені та неекстрені, від чого залежать нормативи доїзду медиків до пацієнта, зроблено на підставі аналізу статистичних даних за попередні роки.

Про це заявив директор Українського науково-практичного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Міністерства охорони здоров'я Володимир Юрченко, повідомляє Укрінфом.

- Коли ми вносили ці категорії - екстрені і неекстрені виклики - це не придумані речі, це свідомі висновки з опрацьованого обсягу даних за рік, - сказав В.Юрченко.

Він зазначив, що наразі розмежування екстрених і неекстрених викликів швидкої допомоги сприймається населенням досить гостро, однак, на його думку, причиною цього є непоінформованість. Зокрема, представник МОЗ повідомив, що в 2011 році до служби швидкої медичної допомоги надійшло близько 13 млн викликів, з них у понад 1,7 млн випадків допомогу було надано на етапі консультації диспетчера по телефону, а в 11,7 млн випадків до хворих були направлені карети "швидкої".

- Коли ми попрацюємо, коли буде організована первинна ланка, то ми зрозуміємо, що з 11 млн випадків наданої на місці медичної допомоги більше половини - це робота сімейного лікаря, - додав Юрченко.

Водночас він поінформував, що в Україні щороку реєструється 93 тис. гострих інфарктів, 257 тис. випадків інсультів, 821 тис. травм і отруєнь.

Розмежування викликів на екстрені та неекстрені є обов'язком диспетчера центру екстреної медицини з фельдшерською освітою, який навчений певному алгоритиму дій для визначення, хто в першу чергу потребує допомоги.

За матеріалами: Укрінформ