Чи зросте вартість проїзду в метро через будівництво
Про це 21 липня на зустрічі з представниками Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку повідомив перший заступник Харківського міського голови Ігор Терехов.
Європейські партнери відзначили, що в Харкові, як і багатьох інших містах, вартість проїзду в метро не дозволяє покривати всі витрати. Після будівництва нової станції місту доведеться також обслуговувати нове депо, відповідно, збільшаться витрати на утримання метрополітену.
На це зауваження перший віце-мер зазначив, що у зв'язку з бюджетною децентралізацією доходи міського бюджету зросли, тому місто буде готове надавати фінансову підтримку КП «Харківський метрополітен».
- Ми не маємо наміру підвищувати ціни на проїзд в метро. Коли зростають тарифи, підвищувати ще й вартість проїзду ми не будемо. Це буде важке фінансове навантаження для людей, - сказав Ігор Терехов.
Також він повідомив, що терміни будівництва нових станцій залишаються колишніми. Закінчення будівництва гілки метро в бік вул. Одеської заплановано на осінь 2020 року. Цьому буде передувати комплекс підготовчих робіт - експертизи, отримання держгарантій на кредитування, проведення тендерів і ін. Крім того, європейські фахівці підготують проект розвитку Харківського метро на найближчі 50 років.
Нагадаємо, що на 23 серпня в Харкові заплановано відкриття споруджуваної 30-ї станції метрополітену - ст. м. «Перемога».
Дитячий садок відремонтували під Харковом
Європейський банк реконструкції і розвитку і Європейський інвестиційний банк готові надати Харкову кредит в сумі близько 310 млн євро на будівництво станцій метро «Державінська» і «Одеська», а також на будівництво електродепо і на придбання нових вагонів. Будівництво нової ділянки метро може стартувати вже на початку 2017 року.
Микола Мельник