У харківському метро організували спеціальну службу допомоги

У харківському метро організували спеціальну службу допомоги

Фото: rbc.ua

У харківському метро організували службу допомоги незрячим

Співробітники Харківського метрополітену будуть супроводжувати людей з важкими порушеннями зору до приїзду поїзда, а також зустрічати з вагона і проводжати до виходу з метро. Про це 19 вересня повідомила заступник міського голови Світлана Горбунова-Рубан.

«Це дуже важливо, що є такі ініціативи і що ми отримуємо таку важливу інформацію. Харківський метрополітен будувався дуже давно, і в проектній документації не були враховані установка знаків або засобів, які могли б допомогти людям з проблемами зору», - зазначила Світлана Горбунова-Рубан.

Вона також нагадала, що станції «Олексіївська» і «Перемога» оснащені для зручності незрячих спеціальними рельєфними смугами (на першій та останній сходинках і по краях платформи), це дозволяє сліпій людині впевненіше орієнтуватися по станції і вчасно помітити небезпечний край платформи.

Повідомляється, що співробітник метрополітену повинен буде провести незрячого на платформу і дізнатися у нього, до якої станції він їде і чи зустрічають його на цій станції. Якщо людину ніхто не зустрічає, то на кінцевому пункті його зустріне співробітник метрополітену і проводить до виходу з метро.

Як потрапити на Х-фактор, розповів депутат із Харківщини 

Працівники метрополітену, які будуть допомагати незрячим, пройшли курс практичних занять з тифлопедагогом. Їм розповіли, як краще запропонувати незрячій людині допомогу, як правильно провести його до сходів і по ескалатору, як завести незрячого в вагон поїзда.

Микола Мельник