Харківський аеропорт приватизують
Ще 4 мільярди гривень за цей час повинні вкласти приватні інвестори, повідомляють Подробности.
Такий висновок можна зробити з концепції державної програми розвитку аеропортів до 2023 року, копія якої є у Forbes. Кабмін відмовився від збереження в держвласності шести найбільших аеропортів країни, зазначено в документі.
Основні положення концепції: протягом наступних 10 років українські аеродромні комплекси, як великі, так і регіональні, модернізують за бюджетні гроші; в модернізації інфраструктури аеропортів буде брати участь приватний бізнес; ключові аеропорти України - "Бориспіль", "Львів", "Донецьк", "Одеса", "Харків" і "Сімферополь" - можуть стати приватними, аеродроми та злітно-посадочні смуги, що знаходяться у комунальній власності, можуть зберегти нинішніх власників.
Сума інвестицій держави - 13,5 мільярдів гривень. З них 11,5 млрд заплатить держбюджет, 2 мільярди гривень - місцеві бюджети. Інвестиції приватників Мінінфраструктури оцінює в 4 мільярди гривень за 10 років.
В уряді концепцію підтримують далеко не всі. У супровідних документах до тексту чимало зауважень: самі спірні норми - права держави на аеропорти та їх інфраструктуру та джерела фінансування.