Корпоративні подарунки з логотипом як маркетинговий інструмент
PromoДля підвищення впізнаваності бренду чи збільшення обсягів продажів використовуються різноманітні рекламні методи. Привернути увагу цільової аудиторії можуть досить прості, але функціональні предмети.
Ручка, кепка, блокнот, календар, виготовлені в унікальному стилі, часто використовуються в якості маркетингового інструменту.
Тут важливий творчий та креативний підхід. Необхідно вміти підкреслювати найбільш привабливі сторони товару чи бренду, компанії чи послуги. Кваліфіковані дизайнери знають, як привернути увагу навіть до продукції, що появилась на ринку зовсім недавно і потребує просування. Можна використовувати корпоративні подарунки з логотипом на акціях або масову поліграфію - у випадках, коли необхідно сповістити широку аудиторію про наближення якогось масштабного заходу, приміром - концерту або спортивного матчу.
Роль брендованих виробів в рекламі
Варто виділити низку переваг таких маркетингових ідей. Красиві та унікальні предмети будуть довго зберігатись в будинку чи робочому офісі. Ще більш ефективним виявиться подарунок, котрий завжди буде під рукою, а саме - ручка, чашка, запальничка, парасоля, візитниця або щось інше. Той, хто постійно носить речі з певним логотипом, буде пам’ятати про конкретну компанію або бренд.
Ще одна перевага - любов та й навіть пристрасть більшості людей до подарунків. Завжди приємно отримувати оригінальний та потрібний в житті презент. Корпоративні подарунки клієнтам дозволяють підкреслити увагу до них зі сторони керівництва компанії. Завдяки правильно продуманому маркетингу вдасться генерувати ліди, тим самим збільшуючи поступово обсяги продаж. Фактично, презенти будуть виконувати функції візитної картки, завжди нагадуючи про існування конкретної компанії чи бренду.
Часто різноманітні брендовані речі використовуються в офісах компанії. Можна створити робоче приміщення в єдиному стилі, підкреслюючи імідж та основні пріоритети діяльності. Приходячи в такий офіс, у відвідувача створюється виключно позитивне враження.
Принципи виготовлення якісної продукції
Алгоритм створення подарунків із логотипом виглядає приблизно таким чином:
- - генерація ідей, враховуючи особливості ринку та побажання цільової аудиторії;
- - створення оригінального та естетично привабливого дизайну;
- - розробка виробу в форматі 3Д, що гарантує максимальну реалістичність;
- - нанесення зображення, інформації, логотипу на поверхню;
- - при необхідності окремі деталі з’єднуються вручну.
Найважливіше, аби на кожній стадії виробництва здійснювався повноцінний контроль.