Реклама Гугл - як саме вона працює?

Promo
24.10.2022 11:53 Корисно

Ефективний спосіб залучення цільового трафіку – використання контекстної реклами. Повідомлення, що відповідають інтересам користувача, виводяться на сторінки видачі результатів пошуку Google та партнерської мережі системи.

Про те, як налаштувати контекстну рекламу Google Ads читайте тут https://adwservice.com.ua/poshagovaya-instruktsiya-po-nastroyke-google-ads.

У чому переваги контекстної реклами Google?

Реклама – це ключовий елемент комплексного Інтернет-маркетингу. Реклама Гугл має безліч переваг:

  • просте та доступне управління;
  • можливість швидкого залучення перших клієнтів;
  • гнучкі налаштування, можливість контролю бюджету;
  • висока результативність за низької вартості кліка.

Важливий плюс – можливість налаштування ремаркетингу. Його мета – повернути на сайт відвідувача, який залишив сторінку без покупки. Ремаркетинг може бути динамічним, коли потенційному покупцеві демонструються рекламні повідомлення з конкретними товарами, які він переглядав (можливо навіть на сайтах конкурентів).

Існують інші види ремаркетингу. Хороший результат показують товарний, крос-девайсний та пошуковий ремаркетинг.

Плейсменти для демонстрації рекламних повідомлень

Контекстні рекламні кампанії Google AdWords дають змогу вибрати майданчики для розміщення оголошень. Основні плейсменти контекстної реклами:

  • пошукова видача Google;
  • сайти пошукових партнерів у КМС;
  • Гугл пошта;
  • відеохостинг YouTube;
  • Google Maps.

Для оцінки ефективності майданчика потрібний своєчасний аудит. Перші результати послуги контекстної реклами можна відстежувати вже через місяць після запуску.

Види рекламних кампаній: як вибрати?

Існує кілька видів рекламних кампаній. Щоб впливати на аудиторію зі сформованою потребою, доцільно використання реклами в пошуку. Тут можна застосовувати три види оголошень (адаптивні, текстові та динамічні).

Щоб заявити аудиторії про новий продукт та стимулювати зацікавленість торговою маркою, актуальні медійні оголошення в мережі сайтів-партнерів Google. Показ оголошень здійснюється тим користувачам, які відвідують певні сайти (наприклад, пов'язані з продукцією, що просувається). Тут актуальні графічні, медійні оголошення та лайтбокси.

Які типи таргетингу існують у Google рекламі?

У будь-якій КМС по дефолту налаштований оптимізований таргетинг, що дозволяє системі вибирати користувачів, які гарантують конверсію. Можна вибрати інші варіанти таргетингу:

  • аудиторний;
  • контекстний;
  • з орієнтацією на тип пристрою.

Виходячи з портрета цільової аудиторії доцільно налаштовувати різні види таргетингу, комбінувати їх, дотримуючись балансу. Важливо використати креативні заголовки. Необхідно здійснювати аудит майданчиків, на яких будуть показуватись повідомлення, та перевіряти автоматично призначені ставки.