Як повернути гроші за газ, якщо сплатили «не туди»
Сталася прикра помилка під час сплати за газ: не ту суму сплатили, переплутали цифру в реквізитах або щось пропустили? Не засмучуйтеся, гроші можна повернути, головне – дотримуватися певної процедури.
Щоб вирішити ситуацію з помилковою оплатою, потрібно підготувати пакет документів і звернутися до постачальника, пояснюють у Нафтогазі України.
Для цього треба:
- Написати заяву на повернення коштів за офіційним зразком. Його можна знайти на сайті Нафтогазу в розділі «Запитання та відповіді», потрібно знайти шаблони та обрати «Шаблон заяви на повернення коштів».
- Додати копії особистих документів: паспорта та ідентифікаційного коду.
- Прикріпити підтвердження платежу: квитанцію, чек з термінала, банківську виписку (документ має бути якісно відсканований або сфотографований).
- Надати банківські реквізити для повернення (довідка має містити реквізити власного рахунку: IBAN, МФО банку та ЄДРПОУ банку).
Цей пакет документів потрібно передати Нафтогазу. Це можна зробити в один із способів, який для вас є найзручнішим:
- електронною поштою на адресу: [email protected];
- поштовим відправленням на адресу: 04116, м. Київ, вул. Шолуденка, 1, отримувач – ТОВ «ГК «Нафтогаз України».
Кошти надійдуть на ваш рахунок після перевірки документів. Чим швидше ви звернетеся, тим оперативніше вирішиться питання. Варто також зберігати копії всіх документів та відправленої заяви.
Якщо є питання, телефонуйте на гарячу лінію Нафтогазу за телефонами:
066-300-2-888 (Vodafone)
098-300-2-888 (Kyivstar)
093-300-2-888 (Lifecell)