У Харківській області запрацював кол-центр для боротьби з коронавірусом

03.04.2020 15:16 COVID-19
фото kharkivoda.gov.ua фото kharkivoda.gov.ua
Зателефонувавши на «гарячу лінію» за номером 0-800-31-80-31, можна поставити не тільки будь-які запитання щодо самого захворювання та епідситуації в області, а й попросити про допомогу.

Цей центр має два головні напрями — інформування населення по телефону з усіх питань, які стосуються коронавірусу, та надання допомоги людям, які цього потребують. За словами голови ХОДА Олексія Кучера, оператори, які відповідають на запитання, пройшли спеціальне навчання. А для забезпечення життєдіяльності населення та допомоги людям, які  цього потребують, залучили волонтерів, зараз їх уже  більше 800, і кожного дня у команду додаються ще люди. 

Кол-центр на даний час працює з 9:00 до 18:00, але в найближчих планах — перехід на роботу в режимі 24 години 7 днів на тиждень. Роботу організовано на базі контакт-центру компанії Dealist Solutions.

За словами представника компанії Сергія Чебушева, взяти участь у цьому проекті їх запросила обладміністрація та волонтери. Була підготована певна інформаційна база, адже переважно допомоги потребують люди похилого віку, яким не бажано виходити на вулицю. Їм потрібно купити продукти та побутові речі, цим і займаються волонтери.

Читайте також Понад 3 мільйони гривень зібрали харківські айтішники для лікарень, що прийматимуть хворих на COVID-19

Зараз кол-центр обслуговують п'ять операторів, але, за словами представника компанії, якщо кількість звернень збільшиться, компанія готова додати ще кілька операторів. 

Керівник Благодійного фонду «Харків з тобою» і Центру допомоги «Стоп COVID-19» Андрій Шейнін відзначив, що оператори кол-центру користуються інформацією виключно з офіційних джерел: ВООЗ, МОЗ, НСЗУ.