Як зі зверненнями громадян працюють у ХОДА. Коментар Шурми
За його словами, з Харківської області надійшло 288 заяв. Всі вони були розглянуті, і дані відповіді, причому 16 заяв були вирішені позитивно в перший тиждень. Найбільша кількість звернень стосувалася медико-соціальної сфери, потім питання стосувались житлово-комунального сектору, будівництва, юридичного змісту.
- Наприклад, люди можуть звертатися з великою бідою - хтось захворів. На пересадку кісткового мозку треба 300 тисяч євро – дайте матеріальну допомогу. А ми можемо виділити тільки обмежену кількість коштів. Люди, не отримавши від обласної адміністрації 300 тисяч євро, а отримавши максимально, що ми можемо дати - 15 тисяч грн, вважають, що їм не допомогли. Це є питання дуже індивідуальне. З моєї точки зору, про результативність можна говорити лише тоді, коли кожна заява є предметом розгляду чиновниками на відповідному рівні їхніх функціональних обов’язків, - сказав заступник голови ХОДА.