Зовнішня реклама: види та переваги
PromoЛюдину зустрічають по одягу, а фірму по вивісці. Зовнішня реклама – найпростіші та найстаріший спосіб привертання уваги клієнтів. Від кількості та якості реклами значно залежить успіх бізнесу. Слід зауважити, що це стосується не тільки великих корпорацій, а і маленьких офісів чи магазинів. Ні для кого не секрет, що цікава та якісна зовнішня реклама як магніт буде притягувати нових клієнтів. Замовити якісну послугу можна в агенції зовнішньої реклами Райдер Про.
Як обрати агенцію реклами
У будь-якій справі необхідно з прискіпливістю ставитися до виконавця роботи. Агенція зовнішньої реклами однозначно повинна мати портфоліо та відгуки на свою роботу. Звернути увагу треба і на штат працівників, адже над якісною рекламою мають працювати спеціалісти різних сфер – дизайнери, технологи та конструктори.
По відгуках можна зрозуміти, чи дотримується компанія побажань клієнта. Адже у творчих роботах часто виникають різні погляди на дизайн реклами. Наприклад, на сайті найбільшої харківської агенції зовнішньої реклами https://www.raiderpro.com/ua/ можна переглянути відгуки понад 20 тисяч задоволених клієнтів. Агенція зовнішньої реклами Райдер Про працює понад 15 років, а досвід у будь-якій справі піде тільки на користь.
Плюси зовнішньої реклами
Компанії різних сфер бізнесу мають зовнішню рекламу. Від маленьких продуктових магазинів до великих корпорацій. Зовнішня реклама допоможе кращій ідентифікації вашого бізнесу серед клієнтів. Чітко зроблений дизайн має закарбуватися у пам'яті клієнтів. Серед плюсів зовнішньої реклами можна виділити:
- завжди знаходиться у полі зору потенційних клієнтів;
- якісна реклама підвищує рівень довіри людей до компанії;
- має величезний обхват;
- має високу частоту показу;
- привертає до себе увагу;
- доповнює інші види реклами;
Окрім того, зовнішня реклама має велику кількість варіацій оформлення. Компанія може самостійно обрати дизайн, розмір, формат, підсвічування для своєї реклами.
Якою буває зовнішня реклама
Серед видів зовнішньої реклами в агенції Райдер Про можна виділити лайтбокси, акрилайти, фреймлайти, сітілайти та світлові літери. Під лайтбоксом мається на увазі об'ємна рекламна конструкція. Всередині конструкції з пластику, металу або іншого матеріалу розташовано джерело світла. Воно висвітлює зображення та написи, нанесені на лицьовий поверхні. Така реклама добре помітна у будь-який час доби.
Акрилайт – вивіска, яка має вигляд світлової панелі. Такий вид реклами можна часто зустріти всередині приміщення або торгової точки.
Фреймлайт – алюмінієвий профіль та тонкі світлові панелі. У такій конструкції можна розміщати інформацію про продукти компанії, акція та іншу цікаву для клієнта інформацію.
Сітілайти – найчастіше такий вид зовнішньої реклами можна зустріти на вулицях уздовж доріг, біля станцій метро та в інших місця з великим потоком людей. Сітілайти зустрічаються у великих ТРЦ.
Світлові літери – об'ємні підсвічені літери ніколи не втрачають популярності та завжди привертають увагу потенційних клієнтів.