Сьогодення
Сьогодення
«Слобідський край» – це україномовний регіональний медіа-бренд, до складу якого входить сучасний мультимедійний сайт і найстаріша газета Харківської області.

«Слобідський край» – медіа для різних поколінь і мешканців з усіх куточків регіону.

Наш контент орієнтований на читачів Харківської області – міст, селищ та сіл.

Газету Слобідський край» було засновано
в 1917 році.

Хто ми?

передплата друкованої версії через Укрпошту (у відділеннях та в онлайн-каталозі)
Як розповсюджується газета?
електронна передплата (газета у смартфоні)
редакційна передплата друкованої версії
продаж у роздріб на газетних лотках.
Мультимедійний сайт створено в 2012 році.
Останній апгрейд ресурсу зроблено в 2021 році.
Наша читацька аудиторія
Загальне охоплення читацької аудиторії за всіма майданчиками «СК»

більше 300 000 читачів на місяць.

Міське населення
59% *
жителі Харкова,
міст обласного значення,
середніх та малих міст області
та селищ міського типу
Жінки 70%
Чоловіки 30%

Читачів:
До 35 років – 26%
36-45 – 24 %
46-55 – 20%
56-65 – 20 %
65+ – 10%
Газета –
загальне охоплення від
8000 кожного номера.

Веб-сайт –
від 250 000 переглядів на місяць

Соціальні мережі та месенджери – більше 12 000 фоловерів

Що?
Ми пропонуємо тільки перевірену інформацію і не підтримуємо жодну політичну силу.
Наш безумовний пріоритет – писати про те, що робиться в усіх громадах Харківської області.

Наше кредо – достовірність, різноманітність, користь для кожного.

Наш скарб – наша незаплямована репутація.

У нас ви знайдете
Актуальні новини регіону
Професійну аналітику
Відповіді на гострі питання
Історичні матеріали
Корисні поради

Нам довіряють!
Згідно із соціологічним дослідженням*,
рівень довіри до медіа «Слобідський край» складає:
Повністю довіряю 68%
Відносно довіряю 29%
Не довіряю 3%

* *Згідно із соціологічним дослідженням, яке проводилося у червні-липні 2017 року Східноукраїнським фондом соціальних досліджень за замовленням Міжнародної громадської організації «Інститут регіональної преси та інформації» в рамках проекту «Голос місцевих ЗМІ: професійні стандарти та етичні норми у висвітленні конфліктів»
Що ми вміємо робити
Поліграфія:
газети, календарі, брошури та інше
Мультимедіа: відеоролики, подкасти, інфографіки, прямі трансляції, колажі, та багато іншого

Реклама в друкованій газеті, на веб-сайті, в соцмережах

Ми вміємо майже все. А що не вміємо – за потреби навчимося.
Бо ми є медіа, яке постійно розвивається.

Наші переваги

Професіоналізм команди
Креативність і досвід
Прозорий документообіг
Бездоганна репутація
Конкурентні ціни та гнучка система знижок
Унікальна аудиторія читачів

Стратегія розвитку медіа
* *Згідно із соціологічним дослідженням, яке проводилося у червні-липні 2017 року Східноукраїнським фондом соціальних досліджень за замовленням Міжнародної громадської організації «Інститут регіональної преси та інформації» в рамках проекту «Голос місцевих ЗМІ: професійні стандарти та етичні норми у висвітленні конфліктів»