21 квітня в Києві відбудеться Головна подія з інтернет-маркетингу в Україні - WebPromoExperts Day!

03.04.2017 08:02 Суспільство
21 квітня Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts проведе унікальну для України кейс-конференцію «WebPromoExperts Day».

Можна довго набивати шишки самостійно, а можна дізнатися ghj кращий досвід експертів інтернет-маркетингу і просто використовувати його в своєму бізнесі. Академія інтернет-маркетингу WebPromoExperts зібрала кращих з кращих в області SMM, SEO, контекстної реклами, контент-маркетингу, копірайтингу, юзабіліті і email-маркетингу. Фішка конференції - парні виступи «Агентство / сервіс + Клієнт», що дозволить комплексно розкрити завдання, результати і те, як вони досягалися!

Вас чекають доповіді-кейси від УкрСиббанк, TUI, Яндекс, Coral Travel, Фармак, Вконтакте, Templatemonster, ВУСО, Прага, Sendpulse, METRO, Lenovo, Netpeak, LeBoutique, ЛУН.ua і інші!

Мета цієї конференції - поділитися реальним досвідом кращих експертів, практиків у сфері інтернет-маркетингу. Розповісти про працюючі інструменти, перевірені на практиці.
Для кого вона?
Для власників бізнесу - у Вас є сайт, але він не приносить продажів, і Ви розумієте, що тупцюєте на місці;

Якщо Ви починаєте бізнес з нуля або плануєте і не знаєте з чого почати;
Для маркетологів - Ви знаєте інструменти просування в інтернеті, але не знаєте, як комплексно їх використовувати і як побудувати контент-стратегію;
Для менеджерів онлайн-проекту - не знаєте, як досягти поставлених показників продаж.
Ви отримаєте:
24 доповіді з практичними прикладами, кейсами та особистим досвідом;
2 потоки: «Інструменти просування» і «Інструменти комунікацій»;
8 годин, які заощадять вам місяці і гроші;
2 кави-брейки і обід з можливістю неформально поспілкуватися і поставити запитання спікерам;
подарунки і бонуси від організаторів і партнерів.

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

ПОТІК: Інструменти просування
Трафік по копійці. Кейс просування УкрСиббанку в органічному пошуку (Антон Воронюк / Міла Дорошенко)
Як залучити цільовий трафік для сезонного бізнесу з Рекламної мережі. Кейс Coral Travel Ukraine (Тарас Віруцький / Тетяна Помаранська)
Як вивести 4000 запитів в ТОП 1 органічного пошуку. Кейс TUI Ukraine (Артем Гідін / Роман Керакосян)
Чи трансформується промо в бізнес-модель. Кейс Digital фарм (Юрій Маркевич)

Як стратегічне планування дозволяє поліпшити показники в контекстній рекламі. Кейс мережа ресторанів Sezam food і ShashlikYan (Олег Піддубний / Володимир Аганесян)
Нюанси роботи наскрізної аналітики і синхронізація цілей інтернет-реклами з бізнес-цілями клієнта. Кейс 4TV.com.ua (Сергій Шилінгов / Герус Сергій)
Контент просування для малого бізнесу. Кейс "Польський Клуб" (Артем Пилипець / Раїса Асланян)
Орієнтування ВКонтакте, продаж квитків на кіберспортивний турнір. Кейс StarLadder (Наталія Якуніна)
Як отримувати заявки в сфері експертно-правової оцінки (послуги БТІ, видача техпаспортів, введення в експлуатацію) від 1,96 $. Кейс Lexstatus (Сергій Щербаков / Денисова Вікторія)
Як проаналізувати ефективність навчальних програм в складному продукті? Кейс Admixer. (Андрій Осипов / Анна Ятель)
Просування в висококонкурентних нішах на прикладі сервісів ЛУН.ua (Олег Іскевіч)
Досвід залучення міжнародних клієнтів. Кейс Templatemonster (Давид Браун)


ПОТІК: Інструменти комунікацій
ТОП-3 канали комунікації зі споживачем в інтернет-маркетингу. Кейс WebPromoExperts (Ольга Онікієнко / Сергій Желепа)
Збільшуємо ефективність лендінгу в 2 рази. Кейс СК «ВУСО» (Денис Каплунов / Дмитро Соколов)
Вірус в дії: як змусити 200 тис. жінок задуматися про здоров'я. Кейс Verum Clinic (Юлія Демцова / Олена Черненко)
Lenovo. Як почути не тільки хейтерів. Кейс проекту "Inspired by people" (Станіслав Стояцький)
Комунікації контентного проекту (Михайло Фідченко / Євген Шпитко)
Як зібрати 5.000 людей на оффлайн-захід за допомогою Facebook? Кейс: Ресторан «ПРАГА» (Сергій Вічев)
Індивідуальний підхід до 1 000 000 клієнтів. Кейс METRO (Оксана Куликова)
7 складових успіху візуального контенту - як правильно підбирати зображення. Кейс Bebivita (Михайло Хейна / Дмитро Мозговий)
Маркетинг подій: як креативно обіграти календар? (Олександр Рись)
Як зробити прибутковим мобільний додаток в e-commerce - кейс шопінг-клубу LeBoutique (Юрій Грузинський / Аліна Франчук)
Система листів для інтернет-магазину. Кейс Funnycases (Олена Мельон)


Вартість участі - 4000 грн.
Для всіх читачів знижка 10 % за промокодом: partners-10
Кількість квитків обмежена!
Організатори та спонсори: «WebPromoExperts», «WebPromo», «SendPulse», «SE Ranking».

Зареєструватися на конференцію!

Вам може бути ще цікаво:
академія WebPromoExperts

Автор: Администратор сайта