У Добкіна пообіцяли розібратися зі свавіллям у харківських супермаркетах
Як пояснив заступник голови ХОДА Юрій Сапронов, суть Меморандуму полягає у підвищенні контролю за здійсненням норм законодавства щодо захисту прав споживачів. На практиці це дасть змогу покупцям без зайвих стресів та судових позовів відстоювати свої права.
- Наприклад, якщо у Європі людина купила мобільний телефон і за якихось причин передумала ним користуватися (не сподобався вигляд, прочитав якийсь поганий відгук в Інтернеті тощо), вона може наступного ж дня принести його у магазин, і продавець поверне гроші, - сказав Юрій Сапронов. – У нас в аналогічній ситуації гроші можуть повертати місяцями. І це стосується не лише мобільних телефонів, а й продуктів харчування, побутової техніки, автомобілів і т.д. Тяганина нерідко закінчується судами, і людина отримує назад свої гроші лише пройшовши через всі кола пекла.
Меморандум передбачає визначення чітких термінів повернення товару та грошей за нього, і вийти за ці рамки продавці вже не матимуть змоги.
- У нас має бути все так само, як і у Європі. Приніс чайник, віддав чек – поверніть гроші. І без дискусій, - додав віце-губернатор.
Станіслав Сорока