Якщо стало погано у поїзді. Дії провідника та пасажира

05.03.2013 13:34 Суспільство
Ми вирушаймо в дорогу. І кожен з нас може зітнутись із проблемою: що робити, якщо під час поїздки стане зле. Хто допоможе?

За пасажир у вагоні відповідає провідник. Згідно з Інструкцією провіднику пасажирських вагонів № ЦЛ-0038, залізничники зобов’язані проходити «періодичне навчання та перевірку знань з питань санітарного мінімуму» за навчально-тематичним планом, затвердженим Укрзалізницею, з періодичністю один раз на рік.

На підставі цього документа, провідники відповідають і за те, щоб вагон був готовим до перевезення пасажирів з огляду на медико-санітарні вимоги: відповідав санітарним правилам і нормам, гігієнічним нормативам щодо утримання пасажирських вагонів; був обладнаним медичною аптечкою для надання першої невідкладної допомоги.

А у штабному вагоні ще мають бути наявними епідукладки, протигази, опломбована аптечка на випадок аварії, санітарні ноші, мобілізуючі шини. І якщо до провідника звернеться пасажир із скаргами на погане самопочуття, той зобов’язаний надати йому, за можливості, першу допомогу. Якщо виникає підозра на інфекційне захворювання, провідник до того ж повинен терміново повідомити про це начальника поїзда і взяти участь у складенні акта встановленого зразку.

Хворого, стан якого викликає занепокоєння, може бути знято з потяга. Для цього начальник поїзда може викликати по радіозв’язку бригаду екстреної медичної допомоги, яка буде чекати хворого на найближчій станції. Якщо там є медичний пункт, його працівники в найкоротший термін нададуть хворому невідкладну допомогу і приймуть рішення щодо подальшої медичної допомоги. Залежно від клінічних проявів і наявної лікарняної бази хворі пасажири госпіталізуються – це можуть бути і муніципальні заклади охорони здоров’я, і залізничні лікарні.

Данило Мигай, матеріал з газети "Слобідський край" №18 від 09.02.2013

Джерело: SLK
Автор: Администратор сайта