Рекомендації для перепродажу мобільних аксесуарів

Promo
20.07.2022 11:50 Корисно
icoola.ua icoola.ua

Якщо ви хочете перепродати товари, необхідно дотримуватися кількох важливих правил організації свого бізнесу. Нехтування одним з них може нашкодити бізнесу на самому старті, а ви цього навіть не помітите.

Поради, що допоможуть вашому бізнесу не потонути на початку

Проаналізуйте попит

Перед тим, як замовляти мобільні аксесуари оптом https://mobo.net.ua/page/drop_b2b , перевірте, наскільки ці вироби є актуальними на вашому ринку збуту. 

Для цього можна скористатися даними компаній, які займаються продажем цих товарів. Проте вірогідність дістати інформацію від конкурента невелика. Краще поспілкуйтеся з постачальниками аксесуарів для мобільних телефонів, з якими плануєте співпрацювати.

Інший варіант — протестувати нішу самостійно. Для цього достатньо розмістити рекламу та простежити, скільки людей на неї реагують. Це може бути контекстна реклама, простий лендинг у пошуковику, таргет у соцмережах та додатках.

Інший варіант перевірити попит на товари в інтернеті — скористатися сервісом Google Trends. В модулі «Аналіз» можна відстежити кількість запитів, встановити їх географію, сезонність тощо. 

Розрахуйте маржу

Якщо ви визначилися з товарами, які будете перепродавати, не кваптесь їх замовляти в нескінченній кількості. Спочатку порахуйте, яким буде ваш дохід від продажу одного виробу з урахунком всіх витрат. 

Для цього треба скористатися формулою відносного значення маржинальності у відсотках: різниця між ціною та собівартістю товару ділиться на помножену на сто ціну.

Відштовхуватися можна від того, що 30 % — це нормальний показник маржі.

Думайте на крок уперед

Закуповуйте товар, на який ще немає шаленого попиту. Наприклад, якщо всі в очікуванні виходу нової моделі популярного смартфона, не відкладайте гуртову закупівлю аксесуарів до нього. Ціни на супутні товари піднімаються з початком продажу довгоочікуваної моделі.

Слідкуйте за своїми конкурентами

В інтернеті є купа корисних сервісів, які дають змогу спостерігати за змінами в певній ніші, зокрема, позиції конкурентів. Обирайте компанії, успіх яких вас надихає, рівняйтесь на них, аналізуйте зміни в асортименті.

Розкрийте свою унікальну товарну пропозицію (УТП) 

Якщо ви замовили гуртом аксесуари для мобільних телефонів і розмістили їх в інтернет-магазині, то це ще не гарантує сотні замовлень на місяць. У вас є конкуренти, які пропонують схожі або такі ж самі продукти. 

Якщо ви не пропонуєте найдешевший товар, то потрібно зробити акцент на інших його перевагах. Наприклад, ви можете продавати флешки з гравіюваннями, безкоштовно вдруге клеїти скло на смартфон, формувати цікаві бокси з аксесуарами для постійних клієнтів тощо.

Все це, як і найнижча на ринку ціна товару, може бути вашим УТП.

"Джерело: mobo.net.ua"

Автор: Інна Можейко