Рекомендації для перепродажу мобільних аксесуарів
PromoПоради, що допоможуть вашому бізнесу не потонути на початку
Проаналізуйте попит
Перед тим, як замовляти мобільні аксесуари оптом https://mobo.net.ua/page/drop_b2b , перевірте, наскільки ці вироби є актуальними на вашому ринку збуту.
Для цього можна скористатися даними компаній, які займаються продажем цих товарів. Проте вірогідність дістати інформацію від конкурента невелика. Краще поспілкуйтеся з постачальниками аксесуарів для мобільних телефонів, з якими плануєте співпрацювати.
Інший варіант — протестувати нішу самостійно. Для цього достатньо розмістити рекламу та простежити, скільки людей на неї реагують. Це може бути контекстна реклама, простий лендинг у пошуковику, таргет у соцмережах та додатках.
Інший варіант перевірити попит на товари в інтернеті — скористатися сервісом Google Trends. В модулі «Аналіз» можна відстежити кількість запитів, встановити їх географію, сезонність тощо.
Розрахуйте маржу
Якщо ви визначилися з товарами, які будете перепродавати, не кваптесь їх замовляти в нескінченній кількості. Спочатку порахуйте, яким буде ваш дохід від продажу одного виробу з урахунком всіх витрат.
Для цього треба скористатися формулою відносного значення маржинальності у відсотках: різниця між ціною та собівартістю товару ділиться на помножену на сто ціну.
Відштовхуватися можна від того, що 30 % — це нормальний показник маржі.
Думайте на крок уперед
Закуповуйте товар, на який ще немає шаленого попиту. Наприклад, якщо всі в очікуванні виходу нової моделі популярного смартфона, не відкладайте гуртову закупівлю аксесуарів до нього. Ціни на супутні товари піднімаються з початком продажу довгоочікуваної моделі.
Слідкуйте за своїми конкурентами
В інтернеті є купа корисних сервісів, які дають змогу спостерігати за змінами в певній ніші, зокрема, позиції конкурентів. Обирайте компанії, успіх яких вас надихає, рівняйтесь на них, аналізуйте зміни в асортименті.
Розкрийте свою унікальну товарну пропозицію (УТП)
Якщо ви замовили гуртом аксесуари для мобільних телефонів і розмістили їх в інтернет-магазині, то це ще не гарантує сотні замовлень на місяць. У вас є конкуренти, які пропонують схожі або такі ж самі продукти.
Якщо ви не пропонуєте найдешевший товар, то потрібно зробити акцент на інших його перевагах. Наприклад, ви можете продавати флешки з гравіюваннями, безкоштовно вдруге клеїти скло на смартфон, формувати цікаві бокси з аксесуарами для постійних клієнтів тощо.
Все це, як і найнижча на ринку ціна товару, може бути вашим УТП.
"Джерело: mobo.net.ua"