Що вимагати від інтернет-продавця, щоб купівля була безпечною

25.07.2021 14:45 Корисно
Фото: njt.ru Фото: njt.ru
Зараз дуже поширилась інтернет-торгівля, але часто доводиться чути, що це – як лотерея. Як убезпечити себе, купуючи щось в Інтернеті, адже гроші іноді треба платити чималенькі - радить наш юридичний консультант.

Як пояснив адвокат Роман Чумак, відносини, що виникають між покупцем та продавцем товарів і послуг в Інтернеті, не відрізняються від традиційних правил купівлі-продажу. Продавець повинен надати споживачеві інформацію про:

1) найменування продавця та його місцезнаходження;

2) порядок прийняття претензії;

3) основні характеристики продукції;

4) ціну, включно з платою за доставку;

5) умови оплати;

6) гарантійні зобов’язання та інші послуги, пов’язані з утриманням чи ремонтом продукції (як правило, це така ж гарантія від виробника, як і в магазинах);

7) інші умови поставки;

8) мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки продукції;

9) вартість телекомунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;

10) період прийняття пропозицій;

11) порядок розірвання договору (у більшості інтернет-магазинів така інформація на сайті відсутня).

Читайте також: Форвардний контракт у нерухомості: які є ризики

Роман Чумак пояснив, що у разі, якщо інше не передбачено договором, продавець повинен поставити товар не пізніше 30 днів з моменту одержання згоди споживача на укладення. У разі відсутності товару він повинен повідомити споживача не пізніше 30 днів з моменту укладення договору.

Для того щоб виправити ситуацію, пов’язану з недобросовісністю продавця, достатньо звернутися з відповідною заявою про порушення своїх прав до суду або Держпродспоживслужби України.