Харківський гуру піару розповів про рекламні приколи

11.11.2013 15:57 Культура
http://joyreactor.cc/ http://joyreactor.cc/
Як і в будь-якій професії, у галузі PR та реклами бувають підйоми і спади, влучні рішення і тупикові ситуації.

Адже іноді доводиться демонструвати дива винахідливості, аби влаштувати замовника.

Муки рекламної творчості відчув на власній шкурі й Володимир Фоменко, який має досвід роботи PR та реклами у великих національних та іноземних компаніях, очолював харківське відділення національного інформагентства «Укрінформ», а сьогодні поєднує рекламну та піар-практику з викладанням цієї дисципліни на кафедрі журналістики ХНУ ім. В. Н. Каразіна. За словами фахівця, його робота в декількох серйозних комерційних структурах виключала можливість появи всіляких ляпів, проте деякі курйози все ж траплялися.

– Для нового жіночого журналу, серед засновників якого тоді був і я, на обкладинку першого номера вирішили розмістити рекламу спонсора випуску, – згадує Володимир Костянтинович. – Фірма мала назву «Саламандра», на честь ящірки, яка нібито в полум’ї не горить. Фірма страхова, задум було зрозуміло. З нами тоді працювали дуже талановиті дизайнери – студенти нашої академії дизайну і мистецтв. Вони вигадали ідею: напіводягнена дівчина, на оголеній колінці якої сидить ящірка. Замовник сказав ОК. Тепер треба було знайти ящірку й дівчину.

Знятися на обкладинці журналу зголосилася студентка – подружка дизайнера, яку поки що в деталі місії не посвячували, розповідає Володимир Фоменко. Живу саламандру в Харкові тоді знайти не вдалося. Опудало ж випросили в зоологічному музеї під чесне слово. Але замовник бажав живу! У результаті тривалого make-up опудалу вдалося надати вид відносно живої ящірки. Фотограф запевнив, що решта – справа його техніки, тим паче що в реальному житті ящірка активних рухів без причини не робить. Фотограф, дівчина й саламандра закрилися в кімнаті для зйомок. І раптом крізь двері почувся страшний лемент. Виявилось, дівчина панічно боїться мишей, пацюків і ящірок, і коли їй на оголене коліно почали прилаштовувати страшного звіра, студентка була шокована.

– Не знаю, як фотографу вдалося все ж таки зробити знімки – їсти ж усі хочуть... але кадри були, і журнал вийшов з такою обкладинкою. Добре, що обличчя дівчини не потрапляло в кадр, адже зйомки довелось би переносити чи відміняти – занадто воно було розлюченим, – посміхається рекламіст.

Тамара Кіч, матеріал з газети "Слобідський край" №128 від 26.10.2013

Джерело: SLK
Автор:
Администратор сайта