Світло повернули, а зв’язку немає: у Vodafone пояснили причини масштабних обмежень
Українці почали масово скаржитися на відсутність мобільного інтернету і покриття після відновлення електропостачання. Оператор пояснив, що перебої виникають через велике навантаження на мережу.
Про це «Слобідський край» пише з посиланням на РБК-Україна.
Після масових відключень світла, коли в більшості регіонів послугу уже відновили, користувачі Vodafone почали масово скаржитись на відсутність мобільного зв’язку та інтернету.
Багато абонентів повідомили про повну відсутність сигналу, навіть за наявності електропостачання. Як пояснили у компанії, їх інженери намагаються робити все можливе для стабілізації роботи, однак при відключенні світла всі одразу переходять у мобільні мережі інтернету, що спричиняє надзвичайно велике навантаження.
«Мобільна мережа теж потребує живлення. Всі базові станції забезпечені резервним джерелом живлення, що дозволяє забезпечити роботу станції до декількох годин, у залежності від навантаження», – додали в Vodafone.
Також оператор пояснив, що, якщо у вас є доступна мережа іншого українського оператора, то варто користуватись національним роумінгом і періодично пробувати зареєструватись в їхній мережі, аби залишатись на зв'язку, доки фахівці шукають варіанти вирішення проблеми.
Нагадаємо, днями росія завдала масованого удару по енергетичній інфраструктурі України. У Харкові – суттєвий дефіцит електроенергії, метро зупинено, частина районів залишилась без води.
Ваша підтримка – запорука нашої щоденної праці. Ставайте частиною спільноти «Слобідського краю».